ترکمانه خبر داد؛

مشق احسان بیش از ۲ هزار شغل ایجاد کرده است

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بیش از ۲ هزار نفر به واسطه کمپین «مشق احسان» صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آثار مثبت سومین پویش «مشق احسان» بر فضای کارآفرینی خبر داد و اظهار کرد: بسته‌های نوشت‌افزار بین یک میلیون دانش‌آموز مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان به تأثیر سومین دوره پویش ملی «مشق احسان» بر رونق کارآفرینی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال «مشق احسان» پرچمدار کارآفرینی اجتماعی نیز خواهد بود، چرا که علاوه بر هدف اصلی خود در این زمینه اقدامات جدی را انجام می‌دهد.

ترکمانه افزود: در مجموع بیش از ۲ هزار نفر به واسطه کمپین «مشق احسان» صاحب شغل شدند.

او با بیان اینکه برای تأمین اقلام مورد نیاز از ۲۰۰ تولیدکننده ایرانی، محصولات نوشت افزار خریداری شده است و همچنین ۳۰ کارگاه جدید نیز افتتاح شده که منجر به اشتغالزایی مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر شده و برای ۳۰۰ نفر دیگر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است، ادامه داد: از سوی دیگر از تعطیلی بیش از ۵۰ کارگاه و بیکار شدن ۱۲۰۰ نفر جلوگیری شده است.

او تصریح کرد: امسال سومین سالی است که پویش ملی «مشق احسان» با هدف تأمین و توزیع بسته‌های نوشت افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی با مشارکت ۴۵۰ هزار نفر برای تهیه ۲۵۰ هزار بسته نوشت افزار هزینه شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار