مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، خواهران بسیجی استان لرستان برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی وارد عمل شدند.

او افزود: در همین راستا کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی شد و همچنین، شناسایی بانوان سرپرست خانوار آسیب دیده از کرونا و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان تصریح کرد: همزمان با دهه اول محرم دو هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود که برای هر بسته ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند که دانش آموز دارند توزیع می‌شود.

او بیان کرد: علاوه بر این ۶۰۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع می‌شود و شش راس گوسفند ذبح شده و گوشت‌های گرم بسته بندی و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان افزود: در صورتی که مردم تمایل دارند می‌توانند نذورات خود را به پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند تا بسته‌های معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود و همچنین زوج‌هایی که مایل باشند می‌توانند هزینه‌های مراسم ازدواج خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی اهدا کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار