مهدی رسولی در توئیتر نوشت؛

حسینیه امام خمینی (ره) حسینیه ای به وسعت جغرافیای مقاومت

مداح آئینی کشور با انتشار توئیتی در حساب کاربری اش نسبت به برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) تهران بدون حضور مردم، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینیه امام خمینی (ره) تهران هرسال میزبان برگزاری مراسم‌های مختلف در مناسبت‌های مذهبی مانند دهه فاطمیه و ایام عزاداری امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب، مداحان برجسته کشور و جمعیت عظیمی از مردم بود.

امسال شیوع ویروس کرونا در جهان و به ویژه در ایران باعث شد تا سبک عزاداری در محرم با سال‌های گذشته متفاوت باشد. در حسینیه امام خمینی (ع) نیز مراسم عزای حسینی بدون حضور مردم و تنها با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد که واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.


بیشتر بخوانید


مهدی رسولی مداح آئینی کشور با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود نسبت به برگزاری این مراسم واکنش نشان داد؛ رسولی در توئیت خود به جمله معروف شهید سلیمانی که در ایام محرم در توئیتر داغ شد نیز اشاره کرد و نوشت:

" اینجا حسینیه‌ی امام‌خمینی (ره) است، حسینیه‌ای به وسعت ایران، به وسعتِ جغرافیایِ مقاومت، حسینیه‌ای که #ملت_امام_حسین را در خود جای داده! "

واکنش مهدی رسولی به برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار