جنبش بابلیون: سردار سلیمانی از همه مسیحی‌ها در شرق عراق محافظت کرد

دبیرکل جنبش «بابلیون» عراق با انتقاد شدید از اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که سردار سلیمانی از همه مسیحی‌ها در شرق عراق محافظت کرد.

به گزارش گروه بین‌المللی باشگاه خبرنگاران جوان، ریان الکلدانی، دبیرکل جنبش بابلیون منتسب به مسیحیان عراق از اظهارات وزیر خارجه آمریکا علیه مقاومت منطقه شدیدا انتقاد کرد و گفت: «تزویر بس است. هیچ مسیحی در شرق وجود ندارد که قاسم سلیمانی از آن حفاظت نکرده باشد. این مسئله را هیچگاه نباید نادیده بگیرید.»

الکلدانی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: «دنیا هنوز هویت واقعی تروریست‌های داعش را فراموش نکرده است و جنایات آن‌ها را از یاد نمی‌برد. دنیا فراموش نمی‌کند که داعش چه افرادی را به مهاجرت واداشت، چه عبادتگاه‌هایی تخریب کرد و چه فساد و خرابی‌هایی در سرزمین عراق ایجاد کرد.»

دبیرکل جنبش بابلیون که شاخه‌ای از الحشدالشعبی (نیروهای بسیج مردمی عراق) به شمار می‌رود، یادآور شد: «اینکه پمپئو برای دونالد ترامپ تبلیغ کند، مسئله‌ای عادی است. اما اینکه او به سرلشکر سلیمانی افترا بزند و دروغ بگوید، نه تنها گمراهی است بلکه یک دیوانگی و مشارکت در جنایت هم محسوب می‌شود.»

رشادت‌ها و جانفشانی‌های سپهبد سلیمانی در منطقه به حدی بوده، که آحاد مردم به وی علاقه‌مند بوده و مجاهدت‌های او را هرگز فراموش نخواهند کرد. هرچند که سران آمریکایی همواره به دنبال تخریب چهره مقاومت در منطقه بوده‌اند، اقدامات آن‌ها موجب علاقه بیشتر کشورهای منطقه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
یاد سردار دلها گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه سليماني نبود داعشيا مسيحيا رو قتل عام ميكردن و نسلشونو كنده بودن
آخرین اخبار