فرمانده انتظامی استان :

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در چهار ماهه امسال استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در بحث تصادفات متاسفانه برخی مردم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکردند.

او بیان کرد: در لرستان بستر‌های جاده‌ای باید درست شود چرا که جاده‌های خرابی داریم و هر چقدر خودروی نو به استان می‌آوریم فایده‌ای ندارد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: عمر خودرو در لرستان سه تا چهارسال، اما در سایر استان‌ها ۱۰ سال بوده و این بخاطر نامناسب بودن بستر جاده‌های استان است.

مهدیان نسب گفت: جاده‌های لرستان کوهستانی است و بستر و زیرساخت آنان باید در نقاط حادثه‌خیز مرتفع شود.

او افزود: در چهار ماهه امسال در مجموع ۳۸ درصد کاهش تصادفات را در لرستان شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در تصادف خسارتی ۴۳ درصد، در تصادف جرحی ۲۶ درصد و در تصادف فوتی ۲۴ درصد کاهش داشتیم.

مهدیان نسب تصریح کرد: سال گذشته ۲۱۹ نفر کشته ناشی از تصادفات در استان گزارش شده است که جانباختگان تصادفات جاده‌ای بودند؛ امسال ۱۶۶ مورد فوتی گزارش شده که ۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او در ادامه با بیان اینکه در حوزه فوریت‌های پلیسی روزانه ۳۵۰۰ ماموریت از مردم دریافت و رسیدگی می‌کنیم که کاری سنگین است، بیان کرد: در این راستا ۸۰ درصد رضایتمندی شهروندان را کسب کردیم و ۲۰ درصد از عملکرد پلیس در صحنه ناراضی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه راه اندازی پلیس ۱۱۰ کار خوبی است، اما باید بررسی شود که ناکارآمدی آن کجاست تا برطرف شود، یادآور شد: ماهیانه کمیسیون ساماندهی ۱۱۰ در ناجا تشکیل می‌شود تا معایب و نواقص را بررسی و تصمیم گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم برای جاده های ایران
این همه نفت داریم بجاش بدترین جاده ها رو داریم
آخرین اخبار