حال و هوای حسینی در شهر حمیدیا

شهردار حمیدیا گفت: به منظور تقویت حال و هوای حسینی در شهر حمیدیا بزرگ‌ترین تلویزیون شهری همزمان با دهه اول محرم در این شهر نصب و راه اندازی شد.

امیرشاکری شهردار حمیدیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در سال‌های گذشته عموم مردم وهیئت عزاداری به صورت پرشور و باشکوه در محلات مختلف شهر در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان به سر و سینه می‌زدند، اما امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عزاداری ایجاد شد.

او با بیان اینکه امسال محرم متفاوتی برای مردم کشورمان رقم خورد، افزود: باتوجه به اعمال برخی محدودیت‌ها در برگزاری و حضور در مراسم‌های عزاداری، شهرداری حمیدیا بر آن شد تا علاوه بر سیاه پوشی شهر، با توجه به علاقه مردم به برپایی هیئت‌های مذهبی و حرکت دسته جات در محلات به منظور زنده نگهداشتن این رسم دیرینه، تصاویر هیئت‌های محلات پارسال را به نمایش عموم بگذارد.

شاکری با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از راه اندازی این تلویزیون، اظهارداشت: نوحه خوانی و عزاداری هیئت های مذهبی استان، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ شب از این تلویزیون پخش می‌شود و شهروندان می‌توانند در اتومبیل خود و با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی به تماشای عزاداری‌ها بنشینند.

شهردار حمیدیا در پایان اضافه کرد: این تلویزیون شهری تا پایان دهه اول محرم در مقابل بوستان ناجی شهر حمیدیا نصب خواهد بود.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار