اجرای پویش نذر اهدای خون در استان فارس

مدیرکل انتقال خون فارس از اجرای پویش نذر اهدای خون در استان خبر داد و گفت: مراکز انتقال خون، پذیرای عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی است.

مسعودترابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: پویش نذراهدای خون هرساله به صورت سراسری در ایام محرم وصفر اجرامی شود و مردم استان می‌توانند خون خود را به نیازمندان خون اهدا کنند.

او افزود: پویش نذر اهدای خون، بهانه‌ای برای حضور عاشقان حسین (ع) در پایگاه‌های انتقال خون برای نجات جان بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن است.

ترابی ادامه داد: امروز شنبه هشتم شهریورماه و مصادف با تاسوعای حسینی از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب و فردا یک‌شنبه نهم شهریورماه و مصادف با عاشورای حسینی، مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب چشم انتظار عاشوراییان نوع‌دوست خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون فارس یادآورشد: خوشبختانه با همکاری پایگاه انتقال خون، روند اهدای خون در مرکز انتقال خون با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و مردم با خیالت راحت می‌توانند با حضور در مراکز اهدای خونگیری استان اقدام به اهدای خون خود کنند.

او با دعوت از مردم جهت اهدای خون در سایر روز‌های سال، اظهار داشت: مردم اهدای خون را تنها به روز تاسوعا و عاشورا موکول نکنند؛ هر روزی که این عمل خداپسندانه را انجام و جان یک نفر را نجات دهند، ثواب دارد و همچنین همراه داشتن کارت ملی در هنگام مراجعه به مراکز خون‌گیری الزامی است.

 ترابی همچنین افزود: علاقمندان برای تعیین نوبت در دهه اول محرم و در روز‌های تاسوعا و عاشورا می توانند به سامانه نوبت دهی اهدای خون به نشانی nobatdehi.ibto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.