بهره برداری از خط انتقال فاضلاب روستای کهریزه در سقز

رئیس اداره آب و فاضلاب سقز گفت:خط انتقال فاضلاب روستای کهریزه در سقز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عباس ولایتی رئیس اداره آب و فاضلاب سقط گفت: در ادامه بهره برداری طرح‌های هفته دولت، اجرای خط چهار کیلومتری انتقال فاضلاب روستای کهریزه و اطراف آن به اتمام رسید، برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخی شرکت آب و فاضلاب هزینه شد.

او با بیان اینکه یکی از مقوله‌های اصلی توسعه روستایی، تامین آب آشامیدنی است، اضافه کرد: ارتقای تاسیسات آب آشامیدنی این روستای ۵۶۰ خانواری از دیگر اقدامات اداره آبفای سقز در این آبادی بوده است.

ولایتی با بیان اینکه بیشتر روستا‌های سقز از نعمت آب پاکیزه، سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند، یادآور شد: سال گذشته در شهر سقز ۲۰ کیلومتر اصلاح توسعه آب و فاضلاب با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد و امسال نیز تلاش خواهیم کرد در راستای اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان ۱۵ کیلومتر خط انتقال اجرا کنیم.

او با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته عملیات طرح جمع آوری فاضلاب، احداث و توسعه خط انتقال شبکه آب روستای کهریزه و فرودگاه سقز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است، افزود: اکنون اهالی این روستا از آب پاکیزه بهره‌مند شده و عملیات طرح جمع آوری فاضلاب فرودگاه هم پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: فاضلاب شهری ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.