رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۲ هزار و ۳۰۰ بسته‌ حمایتی به دانش آموزان خانواده‌های نیازمند شهرستان داده می‌شود.

توزیع بیش از ۲ هزار بسته لوازم التحریر و کمک تحصیلی در ملایر پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال در هشتمین سال اجرای طرح مهر تحصیلی  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ۲ هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی مدارس  بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می کند.

او با اشاره به اینکه برای تهیه ی این بسته ها ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است افزود:  همزمان با ماه محرم از محل درآمد موقوفات شهرستان این بسته ها تهیه و با همکاری آموزش و پرورش ،بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی هم در ماه محرم خبر داد و افزود: این بسته‌های غذایی با ۸۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شدند.

او با بیان اینکه  امسال پخت غذای گرم و اطعام نیازمندان را با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا نداریم ادامه داد: در بسته کمک های مومنانه برنج، روغن، ماکارونی و برخی اقلام مورد نیاز به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.