توقف روند افزایشی آمار فوت ناشی از بیماری کرونا در مهاباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در شهرستان مهاباد ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای ششمین روز متوالی تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۱ ثابت ماند.

آقازاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان ۲ هزار و ۶۲۲ نفر بومی و ۲۹ نفر غیر بومی به کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع تعداد مبتلایان به ۲ هزار و ۶۵۱ مورد رسیده است.

او با بیان اینکه در آی سی یو ۹۵ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۳۰ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۲ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۸۵۹ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در صورتی که شهروندان استفاده از ماسک را جدی نگیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند باید منتظر طغیان مجدد بیماری در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.