مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد؛

صدور پایان‌کار ۲ هزار و ۱۴ واحد مسکونی سیل‌ زدگان ایلام

محبی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۴ واحد مسکونی جایگزین واحد‌های خسارت‌دیده از سیل و بارندگی‌های اوایل سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۸۲۳ پرونده از مجموع واحد‌های احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع داده شده است.

او افزود: از این تعداد پرونده واحد‌های معرفی شده به بانک‌های عامل استان ۲ هزار و ۱۵۹ واحد احداثی، ۹ هزار و ۱۸۲ واحد تعمیری و ۲ هزار و ۴۸۲ واحد نیز مربوط به واحد‌های معیشتی بوده است.

محبی از عقد قرارداد ۱۳ هزار و ۶۷ مورد از واحد‌های سیل‌زده به بانک‌های عامل ایلام خبر داد و یادآور شد: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان بر شتاب و همکاری همه جانبه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان پرداخت تسهیلات روند رو به رشد گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحد‌های سیل زده احداثی و تعمیری بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۵۹ مورد آواربرداری، ۲ هزار و ۱۴۰ مورد پی کنی ساختمان، ۲ هزار و ۶۳ مورد آرماتور بندی و ۲ هزار و ۳۳ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.