فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

یکی از عبرت های عاشورا مقابله با انحرافات است

سرهنگ پاسدار احمدی گفت: عاشورا و کربلا یک دانشگاهی است که همه انسان ها از ابتدا تا انتهای تاریخ می توانند به اندازه ظرفیت خود از این دانشگاه کسب فیض کنند.

سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در مراسم شام غریبان خیمه گاه مجازی کتابخانه های عمومی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: عاشورا و کربلا یک دانشگاهی است که همه انسان ها از ابتدا تا انتهای تاریخ می توانند به اندازه ظرفیت خود از این دانشگاه کسب فیض کنند و درس های این دانشگاه برگرفته از انسانیت انسان است.

او افزود: عاشورا دانشگاه دین داری، نوع دوستی، بصیرت و کمک به همنوع است و یکی از درس ها و عبرت های مهم عاشورا درس مقابله با انحرافات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان اظهار داشت: امام حسین (ع) هدف خود را از قیام اصلاح دین امت جدش عنوان کرد و در آن شرایط بنی امیه با به کار گیری تمام توان خود تلاش کرده بود که ارزش ها جای خود را به ضد ارزش ها بدهند و آنچه که ناپسند است جای پسندیده ها را بگیرد.

سرهنگ احمدی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در عید قربان کلید واژه مهم تحریف را عنوان کردند و تحریف در موارد گوناگون می تواند مصداق داشته باشد که یکی از انواع تحریف که امام حسین(ع) با آن مقابله کرد، جایگزینی ضد ارزش ها با ارزش ها و به انحراف کشیدن عقاید مردم بود .

او تصریح کرد:  امروز نمونه هایی از این تحریف را می بینیم که دشمنان در حال تلاش هستند که ما مبارزه عاشورایی را زمین بگذاریم و سازش با دشمن نابکار را پیشه کنیم و آن ها می خواهند مبارزه عاشورایی به عنوان یک ارزش تبدیل به ضد ارزش شود و سازش با دشمن به عنوان یک ارزش تلقی شود، لذا برای مقابله با این تحریف نیاز به یک مبارزه عاشورایی تمام عیار دیگری داریم، و هر روز ما باید با این زشتی ها و پلیدی ها مبارزه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر ما در سال ۶۱ هجری نبودیم ولی امروز باید با فرمایشات حسین زمان، راه خود را گم نکنیم و از هرگونه تحریف و انحراف جلوگیری کنیم.

 او در پایان از ابتکار و سلیقه کتابخانه های عمومی در راه اندازی خیمه گاه مجازی تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.