سید منصور نادری به عنوان وزیر دولت در امور صلح تعیین شد

برخی رسانه ها گزارش دادند که اشرف غنی و عبدالله بر سر گماشتن سید منصور نادری به عنوان وزیر دولت در امور صلح توافق کرده اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می شود هنوز اختلافاتی بر سر تعیین اعضای کابینه بین ارگ و سپیدار وجود دارد، برخی رسانه ها گزارش دادند که اشرف غنی و عبدالله بر سر گماشتن سید منصور نادری به عنوان وزیر دولت در امور صلح توافق کرده اند.

یک منبع نزدیک به داکتر عبدالله عبدالله که نخواست نامی از او گرفته شود به خامه پرس گفت که پس از توافق رهبران افغانستان، رئیس جمهور حکم معرفی سید سعادت منصور نادری را به عنوان وزیر دولت در امور صلح امضا کرده است.

این در حالیست که برخی منابع تصریح اعلام کردند که در فهرست پیشنهادی عبدالله عبدالله برای تشکیل شورای عالی مصالحه ملی، تغییراتی از سوی ارگ ریاست جمهوری اعمال شده است که این موضوع، نارضایتی سپیدار را در پی داشته است.

پیش از این عبدالله عبدالله، مصطفی مستور، یکی از نزدیکانش را به عنوان وزیر دولت در امور صلح پیشنهاد کرده بود، اما ارگ ریاست جمهوری با پیشنهاد گماشته شدن اقای مستور به عنوان وزیر دولت در امور صلح مخالفت نموده و گفته بود که ترجیح می دهد آقای مستور در بخش اقتصادی کار کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.