برگشت بیش از یک میلیارد ریال به شاکیان در خراسان جنوبی

 معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت از برگشت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال به شاکیان در طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها در استان خبر داد.

 تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و انبار‌ها از هشتم مرداد ماه ۹۹، با پیگیری و بررسی شکایت‌های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال در طی اجرای این طرح به مدت یک ماه، به شاکیان برگشت داده شده است.

او با بیان اینکه گزارشات مردمی از طریق غیرحضوری و پل ارتباطی سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها قابل دریافت است بیان کرد: در مدت یک ماهه اجرای این طرح، دو هزار و ۲۹۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار بازرسان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


تهوری ادامه داد: در این راستا ۱۷۲ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۵۹۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال برای واحد‌های متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در این مدت، بیش از ۳ هزار و ۲۸۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان در قالب گشت مشترک و یا به صورت مستقل انجام شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار