در بسته حوادث ۱۱ شهریور ماه بخوانید؛

برخورد با سارقان در دزفول

حوادث امروز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۲۰ فقره سرقت در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی را جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار دادند. 

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند هویت ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۸ فقره سیم برق، ۶ فقره سرقت منزل و ۶ فقره سرقت مغازه جمعا ۲۰ فقره سرقت در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 دستگیری عاملان نزاع‌های طایفه‌ای و جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز

سرهنگ رضا پاپی رئیس پلیس بندر ماهشهر گفت: ماموران پلیس ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی گشت‌های تخصصی در سطح شهرستان موفق شدند مخفیگاه تعداد ۳۶ نفر از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی ده‌ها عملیات پلیسی در طول شبانه روز آنان را قبل از متواری شدن دستگیر کنند.

او افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از منازلشان ۱۰ قبضه سلاح جنگی کلاش، کلت جنگی کمری و ۱۶ قبضه سلاح شکاری کشف نمایند و متهمان دستگیر شده که تعداد ۵ نفر از آنان سابقه تیراندازی به درب منازل شهروندان را داشته همراه با سلاح‌های مکشوفه به مقر پلیس اطلاعات دلالت داده شدند.

پاپی در ادامه عنوان داشت: ۷ فقره درگیری مسلحانه در سطح شهرستان به وقوع پیوست و پلیس ماهشهر با تلاش شبانه روزی ۱۹نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای را در محل‌های اختفاءشان در سطح حوزه استحفاظی دستگیر و سلاح‌های که با آن در درگیری اقدام به تیراندازی نمودند کشف شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.