نظام قدیمی‌ها از کنکور ۱۴۰۰ خط می‌خورند؟!

داوطلبان ورود به دانشگاه باید خود را برای کنکور ۱۴۰۰ آماده کنند و به نظر می‌رسد علی رغم مخالفت‌های پشت کنکوری‌ها، در این ماراتن علمی نظام قدیمی‌ها خط می‌خورند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ سر و گله مهمان‌های ناخوانده‌ای به نام «داوطلبان کنکور نظام جدید» پیدا شد، یعنی دانش‌آموزان نظام جدید پایه دوازدهم و بهتر بگوییم همان‌هایی که ابتدایی را ۶ ساله سپری کردند. داوطلبان نظام آموزشی جدید در حالی آماده شرکت در کنکور سراسری سال ۹۸ می‌شدند که کتاب‌هایی متفاوت با سرفصل‌هایی متفاوت داشتند.

بر این اساس بود که گمانه زنی‌ها درباره نوع طرح سوالات برای داوطلبانی که هم اکنون به عنوان نظام قدیمی‌ها «نظام آموزشی سالی واحدی و ترمی واحدی که دارنده پیش دانشگاهی هستند» شناخته می‌شوند شدت گرفت و بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مقرر شد دو نوع دفترچه سوال مخصوص «نظام قدیمی ها» و «نظام جدیدی ها» در کنکور سراسری سال ۹۸ طرح شود و در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ کنکور نظام قدیم ملغی شده و داوطلبان همگی باید در کنکور نظام جدید شرکت کنند.

کنکور ۹۸ برای دو نوع نظام آموزشی سوال طرح شد

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نظام آموزشی تحصیلی دانش آموزان تغییر کرده است و ما از سال ۹۸ با داوطلبانی که در نظام آموزشی جدید تحصیل کرده اند مواجه می‌شویم.

خدایی افزود: به همین منظور در کنکور سراسری ۹۸ دو نوع سوال طراحی شد؛ یک نوع سوال از کتاب‌ها و دروس نظام قدیم پیش دانشگاهی و یک نوع سوال هم از کتاب‌ها و دروس نظام جدید «۳،۳،۶»که هر دو گروه داوطلبان در آزمون به سوالات پاسخ دادند.


بیشتر بخوانید


او گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد داوطلبان هر سال کنکور را پشت کنکوری‌ها تشکیل می‌دهند برای سال ۹۸ دو نوع سوال طراحی شد اما این موضوع برای سال ۹۹ ادامه نمی‌یابد و در سال ۹۹ همان سوالات نظام جدید «۳،۳،۶» طراحی خواهد شد.

نظام قدیمی‌ها از کنکور ۱۴۰۰ خط می‌خورند؛ درخواست تمدید کنکور نظام قدیم

نظام قدیمی‌ها معترض شدند

اعلام این خبر که نظام قدیمی‌ها فقط یک سال وقت دارند موجی از اعتراضات را در بین داوطلبان این گروه ایجاد کرد. داوطلبان نظام قدیم این تصمیم را اشتباه دانستند و اعلام کردند که کنکور نظام قدیم حداقل باید ۳ سال برگزار شود، زیرا تغییر منابع و کتب زمان و هزینه زیادی را از داوطلبان می‌گیرد و داوطلبان نظام قدیم در این صورت مجبور می‌شوند که از ابتدا شروع کنند. بر این اساس بود که تمدید کنکور نظام قدیم برای کنکور ۹۹ به یکی از مطالبات مهم کنکور سراسری ۹۹ تبدیل شد.

نظام قدیم برای کنکور ۹۹ تمدید شد

در نهایت پس از اعتراضات فراوان شورای سنجش و پذیرش دانشجو به بررسی شیوه برگزاری کنکور ۹۹ پرداخت که براساس مصوبه این شورا مقرر شد در کنکور ۹۹ هم دو نوع سؤال برای داوطلبان نظام آموزشی جدید و قدیم طراحی شود.


بیشتر بخوانید


خدایی دراین باره گفته بود که در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مسأله حق انتخاب نظام امتحانی داوطلبان در کنکور ۹۹ بررسی و مقرر شد که داوطلبان سال ۹۹ در نظام انتخابی مختار باشند، براین اساس داوطلبان کنکور ۹۹ که در نظام قدیم آموزش متوسطه تحصیل کرده‌اند می‌توانند دروس نظام قدیم یا جدید آموزش متوسطه را در کنکور امتحان دهند و این مسأله بستگی به تمایل داوطلبان دارد.

نظام قدیمی‌ها از کنکور ۱۴۰۰ خط می‌خورند؛ درخواست تمدید کنکور نظام قدیم

در کنکور ۱۴۰۰ فقط نظام جدیدی‌ها آزمون می‌دهند

سازمان سنجش همچنین اعلام کرد، کنکور سراسری ۹۹ آخرین سالی است که در آن سوالات نظام قدیم مطرح می‌شود و کنکور ۱۴۰۰ فقط با یک نوع نظام آموزشی، یعنی نظام آموزشی جدید «۶-۳-۳» برگزار می‌شود اما با وجود این اعلام  امسال داوطلبان زیادی درخواست تمدید نظام آموزشی را دارند و در دلایل اعتراض خود آورده اند که با شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند و تغییر نظام آموزشی علاوه بر هزینه مالی، زمان زیادی را از آن‌ها می‌گیرد.

داوطلبان درخواست خود را به سازمان سنجش و وزارت علوم ارسال کنند

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی، درباره تمدید کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سازمان سنجش تنها مرجع تصمیم گیرنده برای تمدید یا عدم تمدید نظام آموزشی قدیم برای کنکور ۱۴۰۰ نیست.

سخنگوی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه مرجع تصمیم گیرنده در این زمینه شورای سنجش و پذیرش است، افزود: داوطلبان نظام قدیم اگر درخواست تمدید کنکور نظام قدیم برای سال ۱۴۰۰ را دارند، می‌توانند نامه و امضا جمع کرده و به سازمان سنجش ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: با توجه به اینکه رئیس شورای سنجش و پذیرش وزیر علوم و دبیر این شورا، رئیس سازمان سنجش است، داوطلبان می‌توانند درخواست خود را به این دو ارگان ارسال کنند تا پیشنهاد آن‌ها برای بررسی به شورای سنجش و پذیرش ارسال شود.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: اگر این پیشنهاد در شورای سنجش و پذیرش رأی بیاورد، اعمال می‌شود و اگر رأی نیاورد، سازمان سنجش با استدلال به داوطلبان جواب می‌دهد.

نظام قدیمی‌ها از کنکور ۱۴۰۰ خط می‌خورند؛ درخواست تمدید کنکور نظام قدیم

درخواست داوطلبان نظام قدیم 

دانش آموزان فارغ التحصیلان نظام قدیم بیش از ۱۰۰۰ درخواست برای تمدید کنکور نظام قدیم ارسال کرده اند، که در ادامه به بیان گوشه‌ای از این درخواست‌ها می‌پردازیم.

داوطلبی نوشته است: خواهش می‌کنیم کنکور نظام قدیم در سال ۱۴۰۰ برگزار بشود. کنکور نظام قدیم تا۱۴۰۰ به علت هزینه کتب درسی کمک آموزشی دی وی دی‌های آموزشی تمدید بشود، لطفا عادلانه تصمیم گرفته شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

داوطلب دیگری با ارسال پیامی گفته است: از داوطلبان نظام قدیم تعداد زیادی هنوز وارد دانشگاه نشده اند ومتاسفانه خیلی‌ها نمی‌دانند چطور باید درخواستشان را برای سازمان سنجش ارسال کنند و بعضی‌ها اصلا به فضا‌های مجازی دسترسی ندارند تا خواستار عدالت آموزشی باشند و اعتراضشان را نشان بدهند، ما خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستیم.


بیشتر بخوانید


یک داوطلب نظام قدیم نیز نوشته است: اگه کنکور به تعویق می‌افتاد و به زمان بهتری موکول می‌شد می‌توانستیم در کنکور شرکت کنیم. در کنکور امسال شرکت نکردم، چون خانواده ام به دلیل شیوع کرونا اجازه ندادند.

داوطلب دیگری به هزینه شرکت کردن در کنکور نظام جدید اشاره کرد و گفت: ما منتظریم که مطالعه را شروع کنیم امیدواریم با همان نظام خودمان شروع به کار کنیم هرچند نسبت به نظام جدید سنگین، سخت و طاقت فرسا است، ولی ما امیدواریم که کتاب‌هایی را بخوانیم که آموزش دیده ایم، منابع داریم و لازم نیست دوباره و کتاب درسی، کتاب تست و دی وی دی بخریم.

یک داوطلب دیگر ضمن درخواست تمدید کنکور نظام قدیم برای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به سختی کتاب‌های آموزشی نظام قدیم را تهیه کردیم. پدرم ۵ ماه برای کار به شهر‌های مختلف رفته، اما فقط ۲۰روز کار کرده است. مخارج ما بالا است و چهار دانش آموز در یک خانواده هستیم. توروخدا کمی قشر دردمند کارگر روهم درک کنید نگذارید آرزو هایمان آرزو بماند. دانش آموزان چندین سال گذشته بدون دغدغه تا رسیدن به هدفشان پشت کنکور می‌ماندند.

دانش آموز دیگری نیز بر این مسئله تاکید کرده و گفته است: ما هم دو دانش آموز هستیم و هردو کنکوری نظام قدیم، تازه منابع را کامل کردیم و تازه فهمیدیم چطوری باید برای کنکور بخوانیم. درست است چند ساله پشت کنکوری هستیم، ولی اصلا خسته یا ناامید نشدیم، چون آرزو و هدف داریم، ولی چون پول نداریم باید تاوانش را با از دست دادن بهترین روزای زندگی و جوانی بدیم. تنها خواسته ما اینکه کنکور نظام قدیم حذف نشود.

یک داوطلب نظام قدیم ساکن استان‌های مرز نشین نیز گفته است: لطفاً به فکر ما مردم مرز نشین استان‌های محروم باشید. من واقعا اطلاع نداشتم که کنکور نظام قدیم دیگر برگزار نمیشود، چند سال شبانه روز کار کرده ام وپول جور کرده ام و جزوه نظام قدیم گرفتم. چه کسی جواب بدبختی‌هایی که برای جور کردن پول کشیدم می‌دهد.

مادر یکی از داوطلبان نیز درخواست تمدید کنکور را دارد و گفته است: دختر من تلاش کرد، ولی چند روز مانده به کنکور کرونا گرفت و نتوانست به خوبی در کنکور شرکت کند. خیلی از داوطلب‌ها امسال درگیر کرونا شدن و کنکور ۹۹ رو از دست دادند. عادلانه نیست که کنکور ۱۴۰۰ رو برای نظام قدیم تمدید نکنند. ما خانواده‌ها واقعا هزینه کلاس و کتاب کمک آموزشی برای تغییر نظام قدیم به جدید را نداریم. خواهش می‌کنیم کنکور ۱۴۰۰ رو برای نظام قدیم تمدید کنید که حق داوطلب‌های مثل دختر من که با معدل ۲۰ درس خواندن ضایع نشود.


بیشتر بخوانید


داوطلبی نیز گفته است: مسئولین محترم لطفا کنکور نظام قدیم سال ۱۴۰۰ را تمدید کنند من بعد دیپلم رفتم سربازی که راحت کنکور بدهم. این انصاف است که با نظام جدید شروع کنم؟ نزدیک پنج میلیون پول کتاب داده ام. کنکور ۹۹ کنکور عجیبی بود و اصلا نتوانستیم شرکت کنیم، من آسم دارم و برایم سخت بود بخواهم این همه ساعت با ماسک نفس بکشم. با حذف کنکور نظام قدیم به خیلی‌ها ظلم خواهد شد.

///

پاسخ خدایی به درخواست داوطلبان برای تمدید نظام قدیم ۱۴۰۰

خدایی با بیان اینکه مصوبه شورای سنجش و پذیرش بر این مبناست که امسال آخرین سال برگزاری کنکور نظام قدیم است، گفت: این موضوع بسیار مورد بحث قرار گرفته و طراحی سؤال برای نظام قدیمی‌ها یک سال تمدید شد و در سال ۹۹ هم این کار انجام می‌شود، اما دیگر قابل تمدید نیست. دو سال برای برگزاری کنکور نظام قدیم کفایت می‌کند و به داوطلبان هم از یک سال پیش اطلاع‌رسانی شده است و می‌توانند بر این مبنا برنامه‌ریزی کنند.

پرونده نظام قدیم مختومه می‌شود؟

تا اواخر دهه ۷۰ نظام آموزشی کشور ترمی واحدی بود که به نظام قدیم معروف بود و اوایل دهه ۸۰ نظام آموزشی به سالی واحدی تغییر کرد. در کنکور سال ۸۱ سازمان سنجش آموزش کشور برای هر دو گروه داوطلبان نظام قدیم و جدید سوالات جداگانه‌ای طرح کرد و این روند تا سه سال یعنی تا کنکور ۸۳ هم ادامه پیدا کرد.

در این دوره سازمان سنجش در قسمت‌هایی که مطالب کتاب‌های نظام قدیم و جدید شبیه هم بود سوالات یکسان و در بخش‌هایی که مباحث متفاوت بود سوالات جداگانه‌ای برای هر گروه طرح می‌کرد.


بیشتر بخوانید


بنابرین این احتمال در ذهن خیلی از داوطلبان کنکور شکل گرفت که کنکور سال ۹۹ و حتی کنکور ۱۴۰۰ به صورت دو کنکور همزمان برای نظام قدیم و جدید برگزار شود، چون این امر قبلا تا سه سال پیاپی سابقه داشته است.

اما تاکنون شورای سنجش و پذیرش تصمیم جدیدی در این رابطه اتخاذ نکرده است و  بنا بر این است که داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ که دارای نظام آموزشی قدیم هستند باید در نظام آموزشی جدید آزمون دهند. داوطلبانی که دارای مدرک نظام قدیم هستند می‌توانند در کنکور ۱۴۰۰ نظام جدید که تنها شیوه برگزار کنکور در سال ۱۴۰۰ خواهد بود، با همان مدرک اخذ شده نظام قدیم  شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بهار
۰۷:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
خواهشمندیم در جلسه ای که قرار بر این است برگزار شود و درباره ی #تمدید_کنکور_نظام_قدیم صحبت شود همه ی جوانب و خواسته های مارا بسنجید و شرایط اقتصادی خانواده هارا در نظر بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
Saba
۲۳:۰۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
ای کاش کنکور نظام قدیم تمدید میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
نميدونم چي بگم واقعا شما كه عرضه حذف كنكور رو نداريد عرضه برگزاري يه كنكور دو نوع سوال م ندارين يعني ما 30 هزار نفر (اونم تو كمترين حالت) علف هرزيم كه ما رو ناديده ميگيرن. يعني چي كه ما بريم كتاباي نظام جديد رو بخونيم اونم تو اين وضعيت اقتصادي و كرونا خوب ميميرين براي ما از كتاباي نظام قديم سوال بيارين اگه هركدوم از اين نظام قديمي ا نتونن كنكور بدن بخاطر نظام جديد تقريبا آينده‌اي ندارن و به راهايي كشيده ميشن كه به ضرر كشوره!!!
Iran (Islamic Republic of)
م.ه
۱۶:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
کتابای درسی نظام جدید هیچ جا پیدا نمیشه سامانه فروشم که الحمدلله خرابه پس ما نظام قدیمیا چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام واقعا شرکت کردن ما نظام قدیمی ها در کنکور نظام جدیدبخدا سخته ،ما برا خریدن کتاب تست ها خیلی پول خرج کردیمحالا با این وضع اقتصادی اصلا نمیتونیم کتاب های نظام جدید رو تهیه کنیم خواهشا تمدید کنین #کنکور نظام قدیموما ک با معدل ۱۹ و۲۰ حقمون ضایع نشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
دوستان قراره سه شنبه وزیر علوم تصیمشو اعلام کنه برا همین دوشنبه درتوییتر میخوان #تمدید-کنکور-نظام-قدیم رو راه بندازن که فردا تمدید کنن پس لطفا اینو تا میتونین توییت کنین وبه دوستاتونم بگین
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
چرا آقای خدایی مخالفت درحالی که آقای غلامی موافقه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی دلیری
۱۳:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
تغییر سریع کتب درسی به بهانه ی تغییر بنیادین آموزش و عدم تمدید کنکور نظام قدیم در شرایط وخیم اقتصادی = مافیای آموزش و سنجش
حمایت از محرومین با یارانه و کیسه ای برنج میسر نخواهد شد، بلکه ایستادگی در برابر بی تدبیری های مسولین را می طلبد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
چراکسی پیگیرنیست کنکورنظام قدیم تمدیدکنین
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۲:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
مسئولان. میکن مادام مافیاروازکنکوربرمیداریم. حالاکنظام قدیم روتواین شرایطتمدید نکردن. معلوم شددستشون بامافیایکی هست. لطفاپیامهاروبدستشون برسونین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۱۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اقای خدایی. باحذف کنکورنظام قدیم. گناه بزرگی مرتب شدن. چراکسی ازشماخبرنگاران پیگیرنیست مابلاتکلیف موندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کجا امضا می گیرن برای تمدید کنکور نظام قدیم؟
لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بچها اینا تا جواب انتخاب رشته نیاد چیزی نمیگن اون موقع هم زمان کنکور سال بعدو میگن هم کنکور نظام قدیم رو ک هست یا نه.
پس نباید منتظر باشیم زود جواب بدن باید تا مهر ماه فعالیت کنیم و پیگیر سرنوشت خودمون باشیم.
مطمعنا اگه امضا زیاد باشه تمدید میکنن من دلم روشنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیزی ک میگی نظام جدید آسونه و منابعشو تهیه کنیم و بخونیم بحث بر سر تهیه منابعه از کجا بیاریم برای همه درسا کتاب تست ودی وی دی کلاس آموزشی و.....جور کنیم ما حتی کتبای درسی نظام جدید رو هم نداریم.
لطفا این حرفو نزنین ما اینهمه جون کندیم ک آخرش این جوابو بگیریم نظام جدید آسونه؟
کی میگه آسونه زیستش کلا عوض شده باید از صفر شروع کنیم اگه بخوایم تغییر نظام بدیم. تقریبا همه کتابا عوض شدن چون یکم حجم کتابا کم شده تو جدید دلیل نمیشه حتما حتما موفق میشیم....
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۰:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم
بخدا با این وضع مالی نمیتونیم کتاب بخریم چرا از همه جهات مارو تحت فشار قرار میدین..بخدا ک اصلن یک ذره انصاف تو وجود مسئولین نیست!
از اون طرف تو کرونا کنکور برگزار میکنن از این طرف هم لغو نظام قدیم..
وجدان ندارید بخدا ندارین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
yjc عزیز
ما رو بیخبر نذار
لطفا پیگیری کن
شما از خود این مردمید
دعاگوی شماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
یاد ندای امام حسین میوفتم که تو صحرای کربلا میگفت کیست مرا یاری کند؟
الان وصف حال ما بدبختاس
کیست مارا یاری کند؟
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم_تا_۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم_تا_۱۴۰۰
این حق ماست
عدالت را برقرار کنید
به جوانان خود فرصت دهید رحم و مروت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۲۱:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بخاطر مشکلات اقتصادی و منابع گران قیمت اجازه دهید با منابع خودمان کنکور دهیم،با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
داوطلبان منتظر واکنشی درخور به جمع آوری بیش از ۲۶۰۰۰ امضا برای تمدید نظام قدیم در ۱۴۰۰ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
داوطلبان کم بضاعت نظام قدیمی بر سر دوراهی ترک تحصیل یا امید به تمدید نظام قدیم در ۱۴۰۰
تصمیم چه خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنم کنکور ۱۴۰۰ رو برای ما نظام قدیمیا تمدید کنین پدر من سکته مغزی شده نمیتونه کار کنه همین خرج روزانمون موندیم چطوری برم کتاب جدید بخرم اونم با قیمتای کلان
یعنی تو این مملکت فقرا نباید پیشرفت کنن؟ یه فرصت چیه ازمون دریغ میکنین
یعنی شما روز سخت نداشتین
گرفتاری نداشتین؟
دست این بندگان خدا رو بگیرین بهمون یه فرصت بدین جای دوری نمیره
شما رو به وجدانتون میسپارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بچهها لطفاکم نیارین. خیلیاهستن امكانات ندارن. حتی گوشی هم ندارن ک پیام بدن ودرخواست تمدیدمجدد کنن. بایدبه همشون کمک کنیم. بخداپول ندارن منابع جدیدبگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بی انصاف ها
Iran (Islamic Republic of)
نظام قدیم
۱۹:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
توروخدا نظام قدیم تمدید کنید ما توانایی خریدن کتاب های نظام جدید نیستیم من و برادرم سال ها پشت کنکور ی هستیم وبه امید قبولی رشته ی خوب و دولتی سال ها زجر مکنیم خانواده ام ۷نفره وپدرم به علت بیماری دیابتی وکمردردو...نمتواندکار کند وفقط دو برادرم کارگری کار میکنند وبه سختی نان خانواده را فراهم میکنند (فلما دخلو ا علیه قالوا یا ایها العزیز مسنا واهلنا الضروجئناببضاعه مزجاه فاوف لناالکیل وتصدق علینا ان الله یجزئ المتصدقین )یوسف ایه ی ۸۸
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۸:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام
اگه امکانش هست کنکور 1400برای نظام قدیم هم برگزار شود
واقعا خیلی سخته که نظام جدید کنکور بدیم.
هزینه کلاس و کتاب ها خیلی بالاست....
Germany
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
لطفا کنکور نظام قدیمو تمدید کنید ...بخدا ما پول نداریم کتاب بخریم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۶:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا این کار رو تکنید ما پول نداریم کتاب نظام جدید بخریم همین کتابا رو با زور بابام برام گرفت تورو خدا به ما نظام قدیما رحم کنید
United States of America
مهرداد
۱۳:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تو این وضعیت تورم و گرونی آخه قشر ضعیف چطوری پول کتاب های نظام جدید رو بدن اصلا میدونید قیمت کتاب چقدر گرون شده که یه داوطلب بخواد کل کتابای سه سال نظام جدید رو بخره، میدونید که با یه تصمیم گیری ناعادلانه چقدر داوطبای نظام قدیم از لحاظ روحی روانی آسیب میبینند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام از ریس سازمان سجش و دولت خواهش میکنم که کنکور نظام قدیم ۱۴۰۰ تمدید کنید پدرم بیماری دیابتی و خانواده م از نظر معیشتی رنج میبرم و خانواده م فقط به یارانه متکی هستند و توانایی خریدن کتاب های درسی و کمک درسی با چند میلیونی قادر نیستن و من ۳ سال پشت کنکور هستم و به سختی توانستم کتاب های کمک درسی تهیه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
مافیای کنکور عمدا نظام رو عوض کرده که میلیاردها تومان کتاب تست بفروشه شما میگین قدیم رو تمدید کنن
Iran (Islamic Republic of)
رصا
۱۲:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
لطفابا تمدید موافقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ماجد
۱۲:۴۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام از سازمان سنجش تقاضا میکنم که دوباره کنکور نظام قدیم تمدید کنید من ب علت شرایط بدی اقتصادی خانواده ام قادر به تهیه کردن کتاب های درسی نظام جدید و کمک درسی نیستم لطفا شما ها را به ابا عبدالله الحسین (ع) قسمتون می کنم که به فکر ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بسه دیگه .امسال یه تبعیض اشکار بین سوالات بود که ترازا رو بهم میرزه .کافیه دیگه امسال ما قربانی شدیم دیگه سال دیگه این مسخره بازیا رو به پایان برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
نظام قدیمی های عزیز ، اصلا نگران نباشید درس‌های نظام قدیم واقعا خیلی سنگین تر و پرحجم تر هست خیلی از منابع نظام قدیم اصلا در جدید نیست و اگر هم باشه خیلی کوتاه ....
تنها چالش همین اسم های جدید در زیست شناسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تورو خدا درحق این همه داوطلب نظام قدیم که باسختی منابع تهیه کردندتواین گرونی ک بعضی خانواده ها شکم بچه هاشونم ب زور سیرمیکنن،ظلم نکنید وبه این زودی تصمیم به برچیدن نظام قدیم نکنید،خوااااهشا این فرصت رو ازماها نگیرید و طرح سوال ازمنابع نظام قدیم اون هم به شیوه ی استاندارد رو درکنکور سالهای آتی هم درنظربگیرید
Iran (Islamic Republic of)
بابک خرمدین
۲۳:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دولت باید حمایت کند از جوانها و یکی از اختلاص های مسئولان را برا کنکور نظام قدیم هزینه کند چیزی که حق خودشان و پول خودشان هست
France
احسان
۲۳:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا به خاطر شرایط موجود و آینده جوانان کنکور نظام قدیم را تا سال ۱۴۰۰ تمدید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بچه ها نگران نباشید منابع کنکور نظام جدید اسون تر و راحت تر از نظام قدیمه منابع رو تهیه کنین و خوب بخونین بهتر نتیجه می گیرین تا نظام قدیم
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۲۲:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلامـ.من می خوام کنکور ۱۴۰۰برگزارشه ولی نمی دونم کجا باید درخواست بدم فکر کنم خیلیا همین مشکلو دارن
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۲۲:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام ازتون خواهش میکنیم یکسال دیگه برای بار آخر بهمون فرصت بدین که مثل بقیه به آرزوهامون برسیم.. والا تهیه ی کتاب نظام جدید برامون سخته.. خواهش میکنم بخاطر خدا بهمون رحم کنید..
Iran (Islamic Republic of)
بال
۲۲:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اقا تو رو خدا پیگیری کنید داریم بدبخت میشیم من یکی که اصلا نوان مالی تهیه منابع جدید رو ندارم و با عدم تمدید نظا م قدیم باید کلا درس و کنکور و ارزوهام رو بزارم کنار
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفاً کنکور نظام قدیم رو یه سال دیگه هم تمدید کنین.
..مخاطب من رئیس سازمان سنجشه...ازتون خواهش میکنم یه سال دیگه کنکور نظام بدیمو برگزار کنین...چون خیلی از ما داوطلبان کنکور امسال به خاطر کرونا و بسته بودن کتابخونه شرایط درس خوندن‌ نداشتیم...
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Mar
۲۲:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطفاً کنکور رو یه سال دیگه تمدید کنین چرا میخواین تک کنکوره برگزار وقتی اینهمه پشت کنکوریه نظام قدیم داریم واسه شما راحته که میگین داوطلبای نظام قدیم برن کتابهای نظام جدیدو بخونن مگ میشه همچین چیزی چرا خودتون رو جای ما نمیزارین هزارو یک مشکل پیش میاد برامون اگ این اتفاق بیفته...خواهش میکنم یه سال دیگه مهلت بدین بهمون
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۲۱:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام ...خواهش میکنم کنکور نظام قدیم یه سال دیگه تمدید کنین خیلیا اینهمه سال پشت کنکور موندن حالا حق ما اینه فقط دو سال بهمون مهلت بدن خیلی ها مشکل داشتن نتونستن تا الان بخونن میخوان یه فرصت دیگه بهشون داده بشه خواسته ی زیادی نداریم باورکنین گناه ما چیه که آخرین سال نظام قدیم بودیم خودتون مصاحبه میکردین ک تا وقتی که تعداد قابل توجهی داوطلب نظام قدیم داشته باشیم کنکور نظام قدیم هست پس کو؟ خواهش میکنم ازتون یه نیم نگاهیم به ما بندازین یه کم درک داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۱:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باسلام. لطفاً کنکور نظام قدیم را برای ۱۴۰۰ تمدید کنید!
ما پشتوانه مالی برای تهیه کتب و دی وی دی و جزوه و کلاس های آموزشی چند میلیونی نداریم!
خواهشمندیم در همین راستا سری به کتاب فروشی های مجازی و حقیقی بزنید!
آقایان مسئول شرایط اقتصادی خانواده های مناطق محروم وخیم است و حال با تعطیلی همه جانبه جامعه بخاطر کرونا، اوضاع اقتصادی مان بدتر هم شده است!
با برگزار کردن تک نظامی کنکور در ۱۴۰۰، ما راهی به جز ترک تحصیل نداریم!
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم_۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۲۱:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا تمدید بشه تهیه کتاب و تست واقعا برای ما دشواره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سازمان سنجش چکاره است که با اولویت بچه های خودشون با سرنوشت بچه های عامه مردم بازی میکنه پوست اینا رو باید کند اگه ن قدیم را حذف کنن
بچه های خودشون که همون ضرب اول بهترین رشته قبول شدن
United States of America
H
۲۱:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا ازما نظام قدیمی ها حمایت کنید، هزینه ی کتاب‌ها و منابع خیلی زیاده، یه منبع خوب داشتن تازه بدون کلاس نزدیک به 5میلیون تومنه،قشر کارگر تو این وضعیت اقتصادی توان خرید کتاب‌ها رو به طور مجدد نداره، من به شخصه اگر کنکور نظام قدیم برگزار نشه، دیگه نمیتونم کنکور بدم.
Iran (Islamic Republic of)
تمدید
۲۱:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفاً از کنکور نظام قدیم 1400 حمایت کنید! نه پشتوانه مالی برای خرید کتب و دی وی دی و کلاس های آموزشی، تعطیلی همگانی جامعه و مشکلات اقتصادی عدیده برای تأمین معیشت خانواده ها، بیماری کرونا که داوطلبان زیادی را نزدیک کنکور درگیر کرد و حتی مانع از حضور داوطلبان با بیماری زمینه ای یا سالم به دلیل مخالفت خانواده ها، سر جلسه شد!
مدت زمان اندک داوطلبان نظام قدیم برای یادگیری مطالب جدیدی ک نظام جدیدی ها طی سه سال آموختند! (خدایی انصافه!!!!!)
سردرگمی سربازانی که تازه از خدمت برگشته اند و میخواستند نظام قدیم کنکور دهند!
آقایان مسئول خودتان هم خوب میدلنید مشکلات بسیار زیاد است!
برگزاری مجدد نظام قدیم در۱۴۰۰ چیزی از شما کم نمیکند اما قطعا در سرنوشت بالای 600 هزار جوان ایرانی، تاثیر شگرفی دارد!
Iran (Islamic Republic of)
راحله
۲۱:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
برای چی سال دیگه نظام قدیم تمدید نمی کنین چقد دیگه باید زجر بکشیم تا تمدید کنید .
Iran (Islamic Republic of)
نظام قدیمم
۲۰:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای خدایی، خدایی بیاید و خداپسندانه پشت ما بچه های پر از مشکلات عدیده ی نظام قدیم وایسید و حمایت کنید تا خدا و اهل بیت «ع» هم از شما راضی بشن با گره گشایی از کار خیل عظیم داوطلبان نظام قدیم!
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم_تا_۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۲۰:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگر تنها اندکی از منش آقا اباعبدالله «ع» که هرسال مشکی پوش و عزادارشان هستیم را سرلوحه قرار دهید، عدالت و انصاف و رحم و آزادگی را نسبت به بچه های نظام قدیم روا میدارید و با دو مجموعه سؤال کنکور 1400 را برگزار میکنید إن شاءا...!
مسئولین طرف مردم بی بضاعت و مناطق محروم را بگیرید و یک بار برای همیشه محکم جلوی مافیای کنکور بایستید!
#تمدید_کنکور_نظام_قدیم_۱۴۰۰
Netherlands
Sara
۲۰:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام خوااااااهش میکنم از ما نظام قدیمیا حمایت کنید ...ما هزینه ی تهیه دوباره منابع جدید رو نداریم بخدا ...حالا این وضعیت کرونا و گرونی به کنار ....شمارو به خدا یه فرصت دیگه به ما بدید تا شاید کور سوی امیدی برای ما جوونا و آیندمون باشه ...به حق این روزا خواهشمندیم از ما حمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
درسا
۲۰:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنم صدای ما رو بشنوید ... توی این اوضاع اقتصادی چطور میلیون ها تومان برای کتاب های گرون نظام جدید هزینه کنیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگه کنکور نظام قدیم تمدید نشه من نمی تونم در نظام جدید شرکت کنم و هزینه دانشگاه غیر دولتی رو هم ندارم باید قید دانشگاه رفتن رو کلا بزنم واقعا این عادلانه ست لطفا از ما حمایت کنیددر تمدید کنکور نظام قدیم
Iran (Islamic Republic of)
#نظام_قدیم
۲۰:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آخه ما مگه چقدر وقت داریم که بخوایم نامه و امضأ جمع کنیم..خود سازمان سنجش نمی بینه؟ واقعا تا کی قراره با همچین توجهاتی از زیر کار در بره..داوطلب قرار نیست از سازمان سنجش گدایی کنه داره حق خودشو مطالبه می کنه برا حقم کسی نامه و امضأ جمع نمی کنه..سازمان سنجش داره بودجه میگره ،درآمد داره اونوقت من باید بیام امضأ جمع کنم تا بررسی بشه؟ پس باید حقوقتم بدی به ما داوطلبا اگه قراره تو همه مواضع انقدر منفعل باشی... سازمان سنجش باید مثل پدر عمل کنه و به فکر همه داوطلبا باشه نه صرفا به فکر راحتی خودش....
+سازمان سنجش= سازمان سنجش و تمام نهاد های تصمیم گیر

**** باشگاه خبرنگاران جوان شما نظرات ما رو می بینی خواهش میکنم پیگیری کن****
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
به کی بگیم ما توانایی خریدن کتابهای نظام جدید رو نداریم لطفا شما تمدید کنکور نظام قدیم رو پیگیری کنید.
United States of America
رقیه
۱۹:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشد به دلیل بیماری کرونا که عده ای کنکور ندادن و به علت وضع کنکور ۹۹ و به علت هزینه بالایی منابع نمیتونم منابع جدید بخریم خواهشن تمدید کنید کنکور قدیم خواهشن
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۱۹:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چه از لحاظ عقلی و منطقی و چه از لحاظ فنی تمدید کنکور نظام قدیم یک ضرورت است.اولا به خاطر همه گیری ویروس کرونا خیلی از داوطلبان نظام قدیم به خاطر ترس از جانشان در آزمون سراسری شرکت نکردند و عده ای هم به خاطر از دست دادن عزیزان خود یا در آزمون شرکت نکردند و یا آمادگی لازم را نداشتند.از طرفی اگر کنکور نظام قدیم تمدید نشود این جماعت برای تهیه منابع درسی نظام جدید،کلاس و... میبایست در این شرایط سخت اقتصادی خانوار ها هزینه های زیادی بپردازند و جیب مافیا را پر پول تر کنند.از شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخواست داریم کنکور نظام قدیم رت برای آخرین بار در سال 1400 هم برگزار کند.
Canada
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفااااا پیگیر کار ما باش
توی منطقه محروم زندگی میکنیم شرایز سخته خاهش میکنم واقعا خانوادم توان مالی ندارن خودمم توان خوندن منابع دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام کانادا منطقه محرومی هستش؟
France
اشکان
۱۷:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا حمایت کنید از کنکور نظام قدیم
توان تهیه کتاب های نظام جدید نداریم و بدلیل شرایط بیماری تنفسی کرونا احتما قبولی امسال نداریم..
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۵:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آخه من از چطوری منابع جدید تهیه کنم-اگر شهریه داشتم الان دانشجو بودم-توروخدا بدادمون برسین
مگر چه فرقی برای شما داره - ولی زندگی من نابود میشه.
تو رو امام حسین پیام منو تایید کنین.
Iran (Islamic Republic of)
عدالت کجایی
۱۵:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من واسه هزینه ثبت نام کنکور هم مشکل دارم. چه برسه به هزینه تهیه کتب نظام جدید!! لطفا و خواهشا کنکور نظام قدیم رو دوباره برگزار کنید. اقا دیگه چی بگم؟ چقد درخواست بدیم؟! دیگه چیکار کنیم؟؟
Belgium
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنم پیگیری کنید ‌مابچه های نظام قدیم برامون تهیه منابع جدید خیلی سخت و گرونه.کتاب های درسی هم که عملا نمیشه به سادگی تهیه کرد‌.از طرفی سال ۱۳۸۰که با تغییر نظام آموزشی مواجه شدیم سه سال کنکورهای جدیدوقدیم با هم برگزار میشد
بیماری کرونا ودرگیری خانواده ها هم که به کنار
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۵:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
۱_تکلیف کسانی که سال ۹۷ کنکور دادند و بعد سربازی رفتن و حالا میخوان دوباره کنکور بدن چی میشه؟؟! حتما باید برن مافیای کنکور رو پولدار تر کنن و باباهاشونو بدبخت تر!!
۲_تکلیف کسانی که باید برای تهیه مایحتاج روزانه زندگی بیرون میرفتن و کرونا گرفتن و به بچه هاشون دادن و اونا نتونستن خوب درس بخونن یا عزیزی رو از دست دادن چی میشه؟؟
۳_تکلیف کسانی که گفتنید میتونن نیان کنکور بدن و از ترس کرونا تو آزمون شرکت نکردن چی میشه؟ ۴_تکلیف حق مسلم چندهزار نفر کجاست آقایون مسئول؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
کنکور نظام قدیم
۱۵:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام خدمت تمامی مسولین محترم لطفاً به فکر ما مردم مرز نشین. استان های محروم باشید ما که تنها امیدمون یارانه مون هست از کجا پول بیاریم من واقعا اطلاع نداشتم که کنکور نظام قدیم دیگه بر گزار نمیشه به هیچ دسترسی نداریم الان که چند سال شبانه روز کار کردم پول جور کردم جزوه نظام قدیم گرفتم چی کار کنم کی جواب بدبختی های که واسه جور کردن پول کشیدم میده
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۴۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید
لطفا خواسته ما بچه های نظام قدیم رو پیگیری کنید ما خواستار بر گزاری کنکور نظام قدیم تا ۱۴۰۰ رو داریم با توجه به شرایط اقتصادی دیگه توان مالی برای تهیه منابع جدید رو نداریم ،از طرفی خیلی از بچه ها امسالو هم به خاطر بیماری کرونا از دست دادن و نتونستن سر جلسه حاضر بشن خواهش میکنیم ی سال حداقل فرصت بدن به ما نظام قدیمی ها ؛اینده خیلی هامون وابسته به این کنکور امیدواریم ی بار دیگه داوطلب ها رو به مافیا نفروشین.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ف.
۱۵:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
از بچه های نظام قدیم تعداد زیادی هنوز وارد دانشگاه نشدند ومتاسفانه خیلی هاشون نمیدونن چطور باید درخواستشون رو برای سازمان سنجش ارسال کنند و بعضی ها اصلا به فضاهای مجازی دسترسی ندارند تا خواستار عدالت آموزشی باشند و اعتراضشون رو نشون بدند عاجزانه ازتون درخواست دارم که لطفا این موضوع رو پیگیری کنید و صدای آنها نیز باشید ! ما خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری نظام قدیم
۱۵:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
امسال به خاطر مشکلات ناشی از استرس کرونا،بسته شدن کتابخونه ها و... زمان زیادی ازما هدر رفت. الانم واقعا با این مشکلات اقتصادی و هزینه زیاد کتابها خیلی از نظام قدیمی ها توان خرید منابع جدید را ندارند.ما خواهان تمدید کنکور نظام قدیم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
نظام قدیم
۱۵:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دختر من امسال کلی تلاش کرد ولی چند روز مونده به کنکور کرونا گرفت و حالش بد شد و نتونست کنکورشو خوب بده
خیلی از داوطلب ها درگیر کرونا شدن و کنکور ۹۹ رو از دست دادن
عادلانه نیست که کنکور ۱۴۰۰ رو برای نظام قدیم تمدید نکنن
ما خانواده ها واقعا هزینه کلاس و کتاب کمک آموزشی برای تغییر نظام قدیم به جدید رو نداریم
خواهش میکنیم کنکور ۱۴۰۰ رو برای نظام قدیم تمدید کنید که حق داوطلب های مثل دختر من که با معدل ۲۰ درس خوندن ضایع نشه!
Iran (Islamic Republic of)
فاطیمام
۱۵:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اغااااا نداریم واقعااااا نداریم! از کجا بیاریم اخه همینطوریم بابت 3 سال پشت کنکور موندن ما مطرود خانواده شدیم و الان 10 15 میلیون پول کتاب و دی و دی از کجا بیاریم اخه؟ این مسوولین چرا فکر نمیکنن به حال ما اخه؟ رحم و رعایت کنین خوب!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دریا
۱۵:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام التماس میکنیم به نظام قدیمی ها کمک کنید و ۱۴۰۰ کنکور نطام قدیم را برگزار کنید ما را ناامید نکنید تنهاامیدمان کنکور و درس است
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه بانو
۱۵:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مردم درتهیه نون شبشون موندن! شما این بار رو از روی دوششون بردارین ونذارین آیندشون تباه بشه! لطفا کنکور ۱۴۰۰ رو هم دو نظامه برگزارکنید وکنکور ۱۴۰۱ به بعد رو تک نظامه بگیرید. امسال رو به خاطر بچه ها و کرونا و شرایط
Iran (Islamic Republic of)
dentist
۱۵:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بابا برگزار کنید دیگ تا کی ما منتظر باشیم ک شما میخواین چیکار کنین؟؟؟ توروخدا بزارین باارامش درسمونو بخونیم زودتر اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام تو رو خدا پیگیری کنید از شورای سنجش پذیرش ما27 هزار امضا جمع آوری کردیم طبق خواسته سنجش. و حتی به کمیسیون آموزش مجلس نامه زدیم فقط نیازمند پیگیری های شما هستیم
United States of America
razi
۱۵:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هزینه میلیونی تهیه منابع جدید راندایم تمدیدکنید لطفا فقط تمدید تمدید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا عسگری
۱۵:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بعد میگین ما عدالت داریم آخه اونا کنکور قدیم تمدید نمیکنن تا پول به مافیا برسه ما دیگه به اینا عادت کردیم مافیا،اختلاسگر،دزد دیگه باید باهاش ساخت
Iran (Islamic Republic of)
dentist
۱۵:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بابا برگزار کنید دیگ زودترم اعلام کنید نتیجشو تا کی ما منتظر بمونیم بزارین با ارامش درسمونو بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۵:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
گناه ما چیه تو مناطق محروم زندگی میکنیم و شرایطمون با دانش آموزای مناطق یک یکسان نیست تازه بعد دوسال تونستیم منابعمون رو کامل کنیمّ به خدا پول نداشتیم که تا حالا پشت کنکور موندیم به بابام چی بگم،بگم دوباره بیا کتابایی که دوسال طول کشید بخریم حالا به قیمت چند برابر دوباره بخریم مگه میشه تازه فقط مگه هزینه کتابه ما سه سال قدیم خوندیم سه سال پشت کنکور موندیم جالا تو ۹ ماه بیایم هم کتاب بخریم بالای ۳ میلیون بریم اموزش ببینیم پول کلاس بدیم لطفا عدالتو در حق ما اجرا کنین تنها خواسته کنکور دادن در نظام خودمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطفا خواسته مارو پیگیری کنید در این اوضاع وشرایط کرونایی چطور میتوانیم هزینه کنیم و منابع جدید تهیه کنیم بماند که از لحاظ مالی شرایط بدی داریم بیکاری موج میزند ما داوطلبان نظام قدیم با هم یک صدا شدیم و امضا جمع کردیم طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش محترم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تورو خدا نظام قدیم و تمدید کنید پول نداریم کتاب خانه ها در دوران کرونا بسته بوده بابام کارگره نمی تونیم مطالب نظام جدید بخونیم نمی تونیم کلاس کنکوری بنویسیم پول نداریم نمی تونیم پول بدیم بالای ۱۰ میلیون هزینه میشه پول نداریم تمدید کنید نظام قدیم و برای ۱۴۰۰ ،۲۷ هزار امضا جمع کردیم نامه فرستادیم کمیسیون آموزش شما باشگاه خبرنگاران کمک کنید به ما
Germany
Afsane
۱۴:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
طبق گفته ی پیامبراکرم(ص):هرکس صدای ندای مسلمانی رابشنودوبه او یاری نرساند،مسلمان نیست
عاجزانه تمدیدکنکورنظام قدیم راخواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۴:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ای بابا مگه خودتون تو این جامعه زندگی نمیکنید نمی بینید چقدر گرونیه از کجا بیاریم این همه پول کتاب بدیم دوباره خواهش میکنم کنکور نظام قدیم ۱۴۰۰رو برگزار کنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
ماکنکوریای نظام قدیم خواستار تمدید کنکور نظام قدیم تا سال ۱۴۰۰ هستیم نامه هنوز ارسال نشده و نزدیک ۲۷هزار امضاجمع شده ماکنکوریای نظام قدیم نمیتونیم کنکورنظام جدید بدیم کتاب جدید منابع جدید وکلاسهای جدید اصن توانایی مالی ومعنوی ووقت اینهارو نداریم
Germany
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام،در دهه ۸۰ هم با تغییر نظام اموزشی کنکور نظام قبلی ۳ بار برگزار شد لطفا پیگیر باشید و سریعتر اطلاع رسانی کنید،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۱۴:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این همه دست دست کردن برای چیه!
ماکه همه‌ی مشکلاتمون و دلایلمون رو گفتیم،الان عقل سلیم چی میگه واقعا؟
ما کنکور نظام قدیم رو برای یه سال دیگه میخوایم
بابا دیگ ۳سال پشت کنکور موندن حق ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام به مسئولین محترم با تو جه به وضیعیت اقتصاد پول از کجا بیاریم کتاب بخریم لطفاکنکور نظام قدیم تا ۱۴۰۰ تمدید کنید
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۴:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید چرا اینقد استرس و فشار ب ما وارد میکنید؟؟؟؟ من الان باید با خیال راحت باید بشینم درسمو بخونم ولی از استرس اینکه نظام قدیم هست یا ن نمیتونم تمرکز کنم وقتم داره هدر میره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دکتر زارع
۱۴:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بچه های نظام قدیم حقشونه که فرصت داده بشه که با منابع خودشون کنکور بدن... با دلایل منطقی خواسته خود‌شونو دارن میگن پس رسیدگی کنید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
امسال خیلی از بچه ها بخاطر ترس از کرونا توی کنکور شرکت نکردن خیلی ها به کرونا مبتلا شد و فرصتشون رو از دست دادن نه کلاس ها برگزار شدن نه فضاهای اموزشی و کتابخانه ها بودن که ما بتونیم استفاده کنیم درنتیجه ما یه کنکور عادی نداشتیم این اصلا عادلانه نیست که با اینهمه مشکل فرصت دوباره ای به ما داده نشه عاجزانه تقاضای تمدید کنکور نظام قدیم را داریم
Japan
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگر نظام قدیم برگزار نشه ما دیگه نمیتونیم کنکور شرکت کنیم
با توجه به اتفاقاتی که امسال افتاد و همینطور زمان کمتر از ۱۰ ما دیگر تا کنکور ۱۴۰۰ ما نمیتونیم برای کنکور نظام جدید اماده بشیم، و عملا از رقابت کنکور حذف خواهیم شد
لطفا ۱۴۰۰ هم نظام قدیم تمدید شود و عدالت را در حق ما نادیده نگیرید
مچکرم
Germany
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام،خود مسئولین فرمودند که امضا جمع کنید و تا الان۲۷۰۰۰ امضا جمع شده و آماده برای ارسال شده،خبرگزاری محترم لطفا پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا شما بهشون بگین اگ تمدید نشه مرگ ارزوهامو جلو چشمام میبینم خواهش میکنم به فکر جونای کشور باشین
Iran (Islamic Republic of)
نجفی
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نظام قدیم برگزارنشه من یکی که خودکشی میکنم.نداریم آقانداریم کتاب یاجزوه یادبیرخصوصی برای یادگیری نظام جدید بگیریم.بفهمین نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا شما بهشون بگین اگ تمدید نشه مرگ ارزوهامو جلو چشمام میبینم خواهش میکنم به فکر جونای کشور باشین
United States of America
کنکوری نظام قدیم
۱۴:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خواهشمندم تمدید کنکور نظام قدیم را پیگیری کنید ما هیچ آموزشی از نظام جدید نداشتیم قطعاً باید به کلاس‌های کنکور برویم و کتابهای متعدد بخریم هزینه کردن برای این گونه منابع برای ما غیر ممکن است ما نیازمند عدالت آموزشی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
sobhan
۱۴:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا نظام قدیمو تمدیدکنید مانه توانایی خوندن مطالب جدیدوداریم نه توانایی تهیه ی منابع جدید قریب به ۲۷هزازامضاامضاجمع شده که خواستار نظام قدیم هستن چراماروازبلاتکلیفی درنمیارید
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنیم کمک کنین نظام قدیم تمدید شه پدری ندارم هزینه ها بالاست چگونه از پسش بربیایم
Iran (Islamic Republic of)
sobhan
۱۴:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لطفا نظام قدیمو تمدیدکنید مانه توانایی خوندن مطالب جدیدوداریم نه توانایی تهیه ی منابع جدید قریب به ۲۷هزازامضاامضاجمع شده که خواستار نظام قدیم هستن چراماروازبلاتکلیفی درنمیارید
۱۲۳
آخرین اخبار