زباله گردها در قم ساماندهی می شوند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ساماندهی جمع‌آوری‌کنندگان زباله‌ها در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از شهرداری قم سید محسن میرهادی،مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ساماندهی کارگران ساختمانی و کارگران فصلی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و سه مکان برای ساماندهی کارگران فصلی در نظر گرفته‌شده است.

او با بیان این که برخی از دستگاه‌ها نیز در این زمینه موظف هستند و باید خدمات به کارگران ارائه دهند، افزود: شهرداری به نوبه خود در تلاش است و تاکنون سه‌نقطه مناسب شهر برای ساماندهی کارگران مهیا شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: نخستین ایستگاه در میدان نبوت ایجاد شد که سازه‌ای موقت است و در آن ثبت‌نام و مباحث بیمه کارگران دنبال می‌شود.

او با تأکید بر این که ایستگاه‌های دوم و سوم در میدان‌های محلاتی و مفید مستقر می‌شود و به‌زودی نواقص کار از بین می‌رود، تصریح کرد: این طرح نتیجه کار گروهی در همراهی با کارگران است تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

میرهادی در مورد ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر گفت: از پارسال انتقال این واحد‌ها به شهرک صنوف آغاز شد و تعداد باقی‌مانده با اولویت آهن‌فروشان نیز در دستور کار است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در خصوص ساماندهی دوره‌گرد‌ها در جمع‌آوری پسماند از اجرای طرح ساماندهی زباله گردها در سطح شهر قم خبر داد.

او بیان کرد: در تفکیک پسماند برنامه مدونی پیش‌بینی‌شده و پیمانکارانی برای این امر مشخص شده اند و دراین‌باره حضور افراد دوره‌گرد خارج از سیستم، طرحی در دست اقدام است که یا باید کار را تعطیل کنند و یا در طرح ساماندهی قرار بگیرند تا این معضل در سطح شهر از بین برود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار