استمرار خدمات شهرداری شهرکرد در مقابله با کرونا

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد، از استمرار عملیات محلول پاشی و ضدعفونی معابر شهری به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هادی مهربانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری شهرکرد توزیع ماسک و دستکش و اقلام ضدعفونی را برای پرسنل و کارگران شهرداری به ویژه پاکبانان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در دستورکار قرار داد چرا که پاکبانان و کارگران قشری هستند که به اندازه تیم درمان در خط اول مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و به شکل نفس‌گیر اقدامات پرریسک مربوط به جمع‌آوری، انتقال و دفن پسماند را انجام می‌دهند.

او افزود: همچنین در این مدت ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی عملیات محلول پاشی و ضدعفونی معابر را به صورت مستمر انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


مهربانی اضافه کرد: عملیات محلول پاشی و ضدعفونی تمامی ایستگاه‌های حمل و نقل، میادین، معابر و میادین اصلی و پرتردد شهر، تاکسی‌های شهری، پارک‌ها، بانک‌ها، ورودی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت روزانه توسط دو اکیپ ۱۵ نفره ضد‌عفونی می‌شود.

او با بیان اینکه برای متوفیان کرونایی امکانات و تجهیزات مخصوص ایجاد شده است ادامه داد: نصب بنر‌های پیشگیرانه از ویروس کرونا، تجهیز تمام پرسنل سازمان آرامستان‌ها به لباس و ماسک و دستکش مخصوص از دیگر اقدامات انجام شده از سوی شهرداری است.

مهربانی با بیان اینکه مردم باید از تردد‌های غیرضروری در شهر خودداری کنند گفت: در این راستا امکانات شهر هوشمند و ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی فراهم شده تا مردم بتوانند از طریق اینترنت و در منزل نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

او شهروندان فهیم شهرکرد را به رعایت جدی نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا دعوت کرد و افزود: از همه مردم خوب و فهیم شهرکرد خواهشمندیم خطر ویروس کرونا را جدی گرفته و با رعایت مسائل بهداشتی در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس گام بردارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.