قدردانی استاندار خراسان جنوبی از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی

استاندار خراسان جنوبی در پیامی از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
صلی‌الله علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

محرم ۱۴۴۲ هجری قمری در حالی از راه رسید که ویروس منحوس کرونا، چتر خود را بر سر همه دنیا گسترانیده و ایران عزیز ما را نیز متأثر ساخته است، با این وجود مردم متدین و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت (ع) در استان خراسان جنوبی، همنوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط کشور به اقامه عزا پرداختند.

تدبیر و درایت ارزنده و برنامه ریزی درست هیئات مذهبی و همراهی مردم فهیم این دیار، سبب شد مراسم سوگواری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار شود و جلوه‌هایی بی نظیر از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان (ع) ترسیم گردد.


بیشتر بخوانید


اینجانب از ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و وعاظ، پیرغلامان، مداحان، مدیران و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، تمامی عوامل اجرایی و همه سوگواران حسینی که با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تمکین به قانون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و به حق خوش درخشیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید که با ادامه این روند نیکو، در همه مراسم و برنامه‌های ویژه این ایام تا پایان ماه محرم و صفر، ضمن پاسداشت شعائر اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به حقوق شهروندی و حفظ سلامت آحاد جامعه احترام بگذاریم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار