آلودگی آب روستای شیخ‌صله باید سریعتر برطرف شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت کشف علت آلوده شدن آب روستای «شیخ صله» از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین ارائه آب شرب سالم و باکیفیت به مردم تاکید کرد.

آلودگی آب روستای شیخ‌صله باید سریعتر برطرف شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه روز پنجشنبه در تماس تلفنی با مدیرکل مدیریت بحران استان و همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کشف و برطرف کردن علت آلوده شدن آب  روستای شیخ صله  بسیار با اهمیت است و باید مراقب بود که مبادا این آلودگی به سایر روستا‌ها و مناطق اطراف سرایت کند.

او گفت: مردم مومن و انقلابی روستای شیخ صله در سالیان دفاع مقدس جانفشانی‌های بزرگی کردند و به تازگی هم که زلزله ویرانگری صدمات زیادی به آنان وارد کرد، لذا الان پذیرفته نیست که آب آشامیدنی این مردم شریف دچار مشکل باشد.

 بالایی مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه به همراه  شکیبا معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قول مساعد دادند که تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری این موضوع را در اولویت کاری خود قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار