اراده جمعی برای حضور شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک فوتبال ایجاد شود

عضو شورای شهر بوشهر گفت: باید اراده‌ای جمعی برای کسب مجوز حضور تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول شکل گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عضو شوراری اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: پارسال برای حضور شاهین شهرداری در لیگ برتر فوتبال، عزم استانی ایجاد شد و امام جمعه، استاندار، نماینده بوشهر در مجلس و عوامل باشگاه همه پیگیر کار شدند و مجوز حضور شاهین شهرداری در لیگ  برتر اخذ شد.

او افزود: برای فصل جدید و با توجه به زمان بسیار کم به آغاز مسابقات این عزم و اراده جدی باید ایجاد شود و با تشکیل یک گروه بتوانیم مجوز تیم‌داری شهرداری را از وزارت کشور کسب کنیم.

در همین حال رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری و موانع قانونی تیم‌داری حرفه‌ای شهرداری بوشهر، ادامه تیم‌داری شاهین در لیگ آزادگان منوط به مجوز وزارت کشور است.


بیشتر بخوانید


ابوذر دهدار ادامه داد: نامه‌ای به استاندار نوشته‌ایم تا اگر امکان کسب مجوز از وزارت کشور نیست، تعیین تکلیف شود و تا فرصت باقی است شهرداری این تیم را واگذار کند.

او عنوان کرد: به مزایده گذاشتن امتیاز تیم شاهین در شان این باشگاه با اصالت نیست و تلاش داریم با ترک تشریفات، افرادی که صلاحیت آن‌ها در کمیسیونی بررسی می‌شود، امتیاز شاهین را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.