آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی ‌آغاز شد.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس جرجانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی «طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی » را برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی اجرا می کند.

او با اشاره به اینکه این طرح از امروز ۱۲ شهریورماه آغاز شد وتا ۷ مهرماه ادامه دارد افزود : این طرح با محوریت تشدید نظارت و بازرسی و لحاظ نمودن اهدافی از جمله «نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، نظارت بر عملکرد مؤسسات آموزشی علمی و سایر آموزشگاه‌ها در اخذ شهریه ها، نظارت ویژه بر تعیین و رعایت نرخ سرویس‌های ایاب و ذهاب مدارس» اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت خاطر نشان کرد : انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و بموقع به گزارش‌های مردمی؛ ممانعت از فروش اجباری کالا ؛ رعایت درصد سود خرده و عمده فروشی؛ نصب برچسب قیمت و بررسی فاکتور‌ها از مهمترین اولویت‌های اجرای این طرح می‌باشد.


بیشتر بخوانید


جرجانی ادامه داد: سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان در طول اجرای طرح به منظور تسریع در رسیدگی به امور، بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

او افزود: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت و... مراتب به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام نمایند، تا ضمن اعزام بازرسان به واحد متخلف، در صورت احراز تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار