رئیس پلیس فتا استان ایلام مطرح کرد;

کشف پرونده کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش صوری نهاده‌های دامی

سرهنگ جمالی از وقوع یک فقره کلاهبرداری در شبکه اجتماعی تلگرام تحت عنوان فروش صوری نهاده‌های دامی در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه از وی در شبکه اجتماعی تلگرام کلاهبرداری شده است ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

او ادامه داد: بررسی‌های اولیه و تحقیقات مقدماتی از شاکی نشان داد که وی صاحب یک مرغداری بوده و قصد خرید نهاده‌های دامی را داشته که پس از خرید از یک شرکت صوری فروش نهاد‌ه‌های دامی مبلغ یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است ، که موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

جمالی مطرح کرد: با اقدامات به موقع کارشناسان پلیس و استفاده از روش‌های فنی و تخصصی ، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی کل مبلغ مورد کلاهبرداری مسدود شد.

رئیس پلیس فتا ایلام با اعلام ناکامی کلاهبردار از انجام فعل مجرمانه خود، اظهار کرد: پرونده پس از شناسایی متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

او بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در هنگام خرید‌های اینترنتی خود ، مراقب کلاهبرداران باشند و با رعایت نکات امنیتی خرید‌های خود را از مراکز و فروشگاه‌های اینترنتی مجاز انجام دهند و از پرداخت هرگونه پیش پرداخت و بیعانه بدون رویت کالا و حصول اطمینان خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.