ما قوی هستیم شعار گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برنامه‌های چهل سالگی هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری ما قوی هستیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عباسقلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های چهل سالگی هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری ما قوی هستیم  برگزار می‌شود.

عباسقلی زاده افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار ۴۰» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و پارک شمیم پایداری تبریز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود و سعی خواهد شد تا بازدید‌ها به صورت مجازی و پخش از صداوسیما باشد.

او گفت: در این هفته در ۴۰ عنوان مختلف برنامه برگزار می‌شود که برگزاری رژه موتورسواری، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، ارائه خدمات ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها به یاد شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت، انجام کمک‌های مومنانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از جمله آنهاست.

راستگو معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امنیت و پیشرفت دو دستاورد مهم دفاع مقدس است گفت: ما باید سعی کنیم امسال برنامه‌ها را با کیفیت عالی و در شان دفاع مقدس برگزار کنیم.

او افزود:امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت ضوابط بهداشتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار