استاندار تهران:

حمایت از تولیدکنندگان راه رسیدن به اقتصادی قوی است

بندپی گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد قوی و اشتغال داشته باشیم باید به تولیدکنندگان نگاه حمایتی کنیم، ما چاره‌ای جز حمایت همه جانبه از تولید کنندگان نداریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران در سال ۹۸ با اشاره به تلاش ها، ابتکارات و خلاقیت‌های کار آفرینان و تشکر از زحمات آن‌ها و حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: استانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی باید تمام ظرفیت را به کار گیرد و خوشبختانه شرایطی فراهم شده تا این اتفاقات رخ دهد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در کشور سرمایه‌های طبیعی و نیروی انسانی بسیاری وجود دارد، ادامه داد: انواع فشار‌های اقتصادی و ترحیم‌های مختلفی از خارج به کشور وارد شده و همین طور مشکلات فراوانی در داخل کشور وجود دارد و برای به دست آوردن رونق اقتصادی باید تولید کنندگان به شکل واقعی حمایت شوند.

محسنی بندپی افزود: با توجه به فرمایشات رهبری درباره اقتصاد و نگاه رئیس جمهور، اگر می‌خواهیم به تولید، رونق دهیم باید نقدینگی و کمک مالی در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: این انتخاب براساس معیار‌هایی خلافیت، نوآوری، ارتقای تولید و همچنین ظرفیت اشتغال زایی بالا بوده است. محصولات این شرکت‌ها از استاندارد‌هایی برخوردار است که در خارج از کشور نیز قابل رقابت با محصولات خارجی هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه اگر می‌خواهیم اقتصاد قوی و اشتغال داشته باشیم باید به تولیدکنندگان نگاه حمایتی کنیم، گفت: ما چاره‌ای جز حمایت همه جانبه از تولید کنندگان نداریم. در دیدگاه ما کسانی که در تولید و اشتغال و سرمایه گذاری هستند کارآفرین برتر هستند و کسانی که امروز در اینجا حضور دارند نمونه‌ای از این کارآفرینان هستند.

در پایان این مراسم استاندار تهران از ۹ نفر کارآفرین برتر در بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بكجا ميرويم
۲۰:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چگونه حمايت شوند هر روز توليد كننده داخلي به قيمت تعرفه كالا و خدمات خود مي افزايند كه برايشان نمي صرفد ؟ !!! قيمتها را با دلار مقايسه ميكنند و مدعي هستند اين قيمت بصرفه نيست ؟ بكجا ميرويم ؟!!
آخرین اخبار