در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور؛ پدیده خاصی در تهران نداریم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه برای برخی نقاط کشور رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در برخی ساعات برای برخی مناطق شمال غرب، اردبیل، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بارش مهمان آسمان برخی نقاط کشور

او افزود: امروز در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش از شدت بیشتری برخوردار است و همواره این بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد.

گودرزی ادامه داد: روز جمعه گستره بارش به استان‌های مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران همراه با وزش باد در مناطق غرب و جنوب غرب کشور خبر داد.

او افزود: روز شنبه در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در برخی مناطق جنوب غربی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

گودرزی از استمرار وزش باد در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: از اواخر وقت دوشنبه در سواحل شمالی بارش پراکنده آغاز می‌شود.

نوسان دما در تهران محسوس نیست

او با اشاره به اینکه پدیده خاصی در تهران نداریم، بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف و در برخی ساعات با وزش ملایم باد همراه است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز تهران را ۳۳ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: روز جمعه دمای تهران تا حدودی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار