مدیر حوزه‌های علمیه‌ی استان مرکزی خبرداد؛

تحصیل ۲ هزار و۳۴۰ طلبه در استان مرکزی

حجت الاسلام حسامی گفت: ۲ هزارو۳۴۰ طلبه‌ی خواهر و برادر در استان مرکزی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام حسامی مدیر حوزه‌های علمیه‌ی استان مرکزی در حاشیه بازدید از روند احداث حوزه علمیه حضرت صدیقه طاهره (س) شهر غرق آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در استان مرکزی ۲ هزارو۳۴۰ طلبه‌ی خواهر و برادر سال تحصیلی جدید را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز خواهند کرد.

تحصیل ۲ هزار و۳۴۰ طلبه در استان مرکزی

حجت الاسلام حسامی افزود: در حال حاضر ۵ پروژه عمرانی حوزه علمیه در سطح استان مرکزی در حال احداث است.

حجت الاسلام زارعی مدیر موسس حوزه علمیه حضرت صدیقه طاهره (س) شهر غرق آباد هم با بیان اینکه این مرکز نیازمند حضور و مشارکت خیران است گفت: برای ساخت حوزه علمیه در شهر غرق آباد تاکنون بیش از ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده که رقمی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مشارکت آن‌ها هزینه شده است.

حجت الاسلام زارعی افزود: تاکنون ۶۰ طلبه خواهر از سطح شهر و روستا‌های همجوار در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم با اختصاص و جذب بقیه اعتبارات دیگر تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

او اضافه کرد: این ساختماندر زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع، که از سوی یکی از خیرین وقف شده، با زیربنای ۹۲۰ متر مربع در سه طبقه، در حال احداث است.

میرزائی فرماندار ساوه هم گفت: یکی از اقدامات فرهنگی ارزشمند در شهر غرق آباد، احداث ساختمان حوزه علمیه است که در حد توان سعی داریم، علاوه بر جذب کمک‌های خیرین، از اعتبارات دولتی نیز به آن مساعدت شود.

مدیر حوزه علمیه‌ی استان مرکزی، ائمه جمعه‌ی شهرستان‌های ساوه، زرندیه، آوه، مسئولین و جمعی از روحانیون با حضور در شهر غرق آباد، از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیریکی ساختمان حوزه علمیه حضرت صدیقه طاهره (س) شهر غرق آباد قرار گرفتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.