بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ شهریور ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق منازل در محمودآباد / دستگیری سوداگر مرگ در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منازل با ۲۰ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی و منازل این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل امده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

قاچاقچی مواد مخدر در بابلسر دستگیر شد

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پل یس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در محور مواصلاتی این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهم را در ورودی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ اسدی در ادامه از کشف ۳ کیلو گرم تریاک به همراه ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار رالد وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق ویلا‌های خالی از سکنه در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر ویلا‌های خالی از سکنه در شهرک‌های ساحلی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های بعمل آمده در مجموع به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.