فعالیت‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد مجازی برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا بیشتر فعالیت اوقات فراغت کانون‌های مساجد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ظهر امروز در آئین اختتامیه کلاس‌های تابستانه فهما که در کانون چهاریارنبی سنندج برگزار شد، گفت: بیشترین فعالیت و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او با بیان اینکه طرح «تابستانه فهما» از ۳۰ تیرماه در سطح ۶۰۰ کانون مساجد کردستان آغاز شد، افزود: این طرح در قالب سه شبستان شامل هنر، فرهنگ و نوآوری و ۱۲ رواق از جمله کلاس و نمایشگاه برنامه‌های اوقات فراغت در بستر فضای مجازی اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به فعالیت قابل توجه کانون‌های فرهنگی هنری در سطح مساجد استان بیان کرد: براساس ارزیابی انجام شده در استان، این ستاد سال گذشته موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در برگزاری کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شد.

گلباغی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون‌های مساجد در تابستان خلاصه نمی‌شود، اعلام کرد: در تمام طول سال در هر کانون کلاس قرآن و معارف اسلامی به صورت مستمر و مداوم دایر است و فراگیران زیادی از این کلاس بهره‌مند می‌شوند.

کلاس‌های اوقات فراغت با عنوان (تابستانه فهما) کانون چهاریارنبی سنندج امروز با تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی کانون و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به ایستگاه آخر رسید.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.