در یک ماه گذشته انجام شد؛

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۸۴ حادثه

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیرو‌ های هلال احمر خراسان جنوبی در ۸۴ حادثه در یک ماه گذشته امداد رسانی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسعد زاده معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۵۷ مورد از  مأموریت‌ ها در حوادث جاده‌ ای، شش مورد حضوری، یک مورد زلزله، ۱۳ مورد شهری و هفت مورد کوهستان بوده است.

او افزود: بیشترین حوادث در این مدت به ترتیب با ۱۴ حادثه مربوط به قاین، ۱۲ مورد مربوط به نهبندان و ۱۱ مورد مربوط به طبس بوده است.

اسعد زاده با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۱۷۴ حادثه دیده امداد رسانی شده است، اظهار کرد: ۱۳۱ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۲۶ مورد در حوادث شهری، ۱۱ مورد کوهستان و شش مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌ اند.


بیشتر بخوانید



معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۰ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۳۸ نفر هم برای درمان به مراکز بیمارستانی منتقل شده اند.

او عنوان کرد: ۳۰۲ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۵ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌ اند.

اسعد زاده با بیان اینکه در این مدت ۱۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شده است، افزود: حوادث جاده‌ ای خراسان جنوبی همچون گذشته تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داده که کاهش آن نیازمند توجه ویژه رانندگان است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.