اختصاص اعتبار برای تکمیل راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد

چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مسائل و مشکلات جاده شهرستان بروجن در حوزه راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

او افزود: البته در قانون بودجه امسال دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت، اما با پیگیری‌های انجام شده مقدمات اختصاص دو هزار میلیارد ریال دیگر فراهم شد.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد دو هزار میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

او کمربند شمالی بروجن را بخشی از طرح جاده شهرکرد به بروجن به لردگان اعلام کرد و ادامه داد: برای اجرای این قسمت یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال از همین طرح استفاده می‌شود.

شهریارپور در خصوص تکمیل جاده دسترسی بیمارستان بروجن گفت: تکمیل این طرح با افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار با شهرداری بروجن بوده و علاوه بر این مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن استانی پیش‌بینی شده است.

او در خصوص شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان بروجن افزود: برای اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر گندمان ۷۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: ضوابط فنی در جاده شهرکرد به بروجن باید تعیین تکلیف شود.

او افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح جزو مهم‌ترین پروژه‌های اولویت‌دار چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

نظری اضافه کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن جزو ۳۱ پروژه اولویت‌دار ملی بوده که باید تا پایان امسال افتتاح شود.

مسعود ملکی فرماندار بروجن نیز گفت: فعال شدن پیمانکار راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد در حوزه بروجن و تکمیل باقی‌مانده جاده چهار خطه سفیددشت به فرادنبه تا پایان آبان ماه امسال ضروری است.

او افزود: به همین منظور تعیین تکلیف خروجی سفیددشت و ورودی فرادنبه انجام شود.

ملکی اضافه کرد: جاده امام قیس به لردگان تا دو هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار