آرسنال به دنبال فروش ۷ بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی

مسئولان باشگاه آرسنال قصد دارند برای تامین بودجه انتقال هافبک اتلتیکو مادرید ۷ بازیکن خود را به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه آرسنال در تلاش است تا قبل از جذب توماس پارتی، هافبک تیم فوتبال اتلتیکو مادرید ۷ بازیکن خود را به فروش برساند.  

آرسنال علاقه زیادی به جذب هافبک ملی پوش اهل غنا دارد، اما برای تامین منابع مالی لازم جهت عملی کردن انتقال پارتی به امارات، مسئولان باشگاه قصد دارند ۷ بازیکن تیمشان را به فروش برسانند.  

آرسنال تاکنون ۳ بازیکن به خدمت گرفته که یکی از آن‌ها پابلو ماری است. ماری با وجود این که همچنان درگیر مصدومیت است، با عقد قراردادی  دائمی در آرسنال ماندگار شد.  

ویلیان نیز پس از گذراندن ۷ فصل موفق در استمفورد بریج، راهی آرسنال شد. گابریل ماگالهاس، مدافع ۲۲ ساله برزیلی که فصل قبل در لیل فرانسه توپ می‌زد، به توپچی‌ها پیوست تا جایگزین داوید لوئیز در خط دفاع این تیم شود.  

مایکل آرتتا که برای اولین بار پس از دوران سرمربیگری آرسن ونگر موفق شده آرسنال را به لیگ قهرمانان اروپا برساند، قصد دارد برای تقویت خط میانی تیمش توماس پارتی را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید:


متئو گندوزی، مسوت اوزیل، لوکاس توریرا، شکودران مصطفی، سئاد کولاشیناج، سوکراتیس و راب هلدینگ بازیکنانی هستند که باشگاه آرسنال در صدد است آن‌ها را در نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند تا برای جذب توماس پارتی بودجه کافی به دست بیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار