وجود مشکل اشتغال و معیشت برای جوانان در اندیمشک

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک گفت: اعلام می‌کنم مردم از مشکلات عدیده ای، چون مسئله تورم، معیشت و نبود شغل جوانان رنج می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیام شیخ قلاوند مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک گفت: به نمایندگی از مردم شهر یکهزار شهید اندیمشک و به نمایندگی از خانواده‌های محروم که قرارگاه امام رضا (ع) به آن‌ها خدمات داده است، اعلام می‌کنم مردم از مشکلات عدیده ای، چون مسئله تورم، معیشت و نبود شغل جوانان رنج می‌برند.

او  به نقش این قرارگاه در خوزستان و اندیمشک در کمک به سیل زدگان پارسال و کمک‌های مومنانه و همچنین همراهی و همیاری با مردم در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا و مشارکت در ساخت خانه برای نیازمندان اشاره کرد و ادامه داد: این اقدامات بدون حمایت دولتی و صرفا با فعالیت‌های خودجوش مردم انجام شده اند.

شیخ قلاوند به برخی از مشکلات شهرستان اندیمشک پرداخت و مواردی همچون کمبود آب بخش الوارگرمسیری، تعطیلی و تکمیل نشدن پروژه‌های اشتغال زا مانند کارخانه سیمان و کمبود امکانت بهداشتی و درمانی در اندیمشک و بخش الوارگرمسیری را مطالبه مردم از مسئولان اشاره کرد.

 مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک به درد و رنج مردمی که به دلیل نبود راه مناسب و دوری مسافت تا بیمارستان گا‌ها باید شاهد از دست دادن عزیزانشان باشند اشاره کرد و از مسئولان خواستار تلاش حداکثری در جهت رفع این معضلات شد.

این مقام مسئول گفت: جوانان قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک آمادگی دارند در کنار مسئولان برای حل بخشی از مشکلات و آلام مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.