انجام یک هزار و ۹۲۹ مورد بازرسی در دهه اول محرم در چهارمحال و بختیاری

یک هزار و ۹۲۹ مورد بازرسی در دهه اول محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۹۲۹ مورد بازرسی در دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در استان انجام شد.

او افزود: یک هزار و ۳۰۰ هیئت عزاداری، تکایا و مسجد در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند.

جزایری اضافه کرد: از تمامی هیئت‌های ثبت نام شده در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی بازدید صورت گرفت که ۸۱ درصد از آنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: فاکتور‌های اصلی در بازرسی‌ها از هیئت‌های عزاداری رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از وسایل حافظت فردی، برگزاری مراسمات در فضای باز و... بود.

جزایری گفت: متاسفانه علی‌رغم همه هشدار‌ها و آموزش‌ها برخی از هیئت‌های مذهبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند که با این هیئت‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی برخورد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار