لحظه به لحظه با نقل و انتقالات پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران درصدد جذب ۳ بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس تاکنون سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک را به خدمت گرفته و درصدد جذب ۳ بازیکن دیگر در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

رضا دهقانی، مهرداد حیدری و یک بازیکن دیگر مدنظر سرخ‌ها هستند. سرخ‌ها می‌خواهند این ۳ بازیکن را به خدمت بگیرند تا حضور پرقدرتی در سال آینده فوتبال ایران داشته باشند.

از سویی دیگر کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده چهار بازیکن پرسپولیس هستند که پیشنهادات جالب توجهی دریافت کرده اند، اما با مخالفت کادرفنی برای جدایی مواجه شده اند و مدیران تیم سرخپوش نیز درصدد هستند تا آن‌ها را برای فصل بعد حفظ کنند.


بیشتر بخوانید


شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران که در لیست خرید پرسپولیس قرار داشت تصمیم خود را برای لژیونر شدن گرفته است.

این بازیکن که با پیشنهاد قابل توجهی از سوی سرخپوشان پایتخت مواجه شده بود در نهایت با تیمی از لیگ برتر پرتغال به توافق رسید تا با عقد قراردادی به ارزش ۱۲۰ هزار یورو به عنوان بازیکن در فوتبال اروپا مشغول شود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درصدد تقویت تیمش برای فصل آینده است و گفته می‌شود، رضا دهقانی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدنظر این مربی است.

باشگاه سنت ترویدن بلژیک خواهان جذب علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شده است.

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با مدیران تیم سرخپوش بیان کرد احتمال دارد از جمع سرخ‌ها برای فصل آینده جدا شود.

اوساگونا پس از ترک ساختمان باشگاه پرسپولیس و در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: مشخص نیست در ادامه فصل در پرسپولیس خواهم ماند یا خیر.

علی علیپور ساعت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت ۱۴:۵۰ امروز (شنبه) وارد ساختمان این باشگاه شد تا تکلیف قراردادش را مشخص کند.

وحید امیری ستاره تیم فوتبال پرسپولیس که با پیشنهادی از تیم‌های قطری روبرو شد، تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

امیری در قراردادش با پرسپولیس بند ۳۵۰ هزار دلاری برای جدایی داشت و انتقال او از لحاظ مالی برای امیری به صرفه نبود و به همین دلیل هافبک پرسپولیس در تیمش ماندنی شد.

علی علیپور با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. 

بشارستاره عراقی پرسپولیس در جمع سرخ‌ های پایتخت ماندنی شد.

شهاب زاهدی با انتشار پستی از حضور در پرسپولیس کناره گیری کرد.

علی شجاعی و آرمان رمضانی با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار