ازکشف ۲ تن مواد مخدر تا جاسازی در هندوانه

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار علی محمدی جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس مواد مخدر استان در راستای مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ و افرادی که امنیت و آرامش جوانان و نوجوانان و نخبه‌های جامعه که سهم عظیمی در بهبود و توسعه کشور دارند، را مورد هدف قرار داده‌اند تا با مواد مخدر آسیب برسانند، مقابله و مبارزه کرده است.

او افزود: پلیس مواد مخدر استان برای سیاست‌گذاری کلان و با تدابیر و فرامین و منویات رهبری در راستای مبارزه با مواد مخدر که توصیه اکید دارند، با تمام توان وارد عرصه شده‌اند.

اوبا تاکید بر اینکه ما شاهد زحمات طاقت فرسای همکاران در عرصه مبارزه با مواد مخدر هستیم گفت: در طول پنج ماه سال جاری با تمام ظرفیت و شگرد‌های خاص پلیسی و استفاده از ظرفیت فنی موفق عمل شده است به طوریکه افزایش کشف مواد مخدر تا ۴۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش بود.

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه موفقیت در کشف مواد مخدر توسط همکاران و با همکاری مردم انجام گرفته است، تصریح کرد: پلیس در هر شرایطی و با استفاده از ظرفیت‌های همه جانبه خود عرصه را بر سوداگران تنگ کند به طوریکه در سطح کشور با همکاری و تعامل سایر پلیس استان همکاری با استان‌های کرمان، البرز و اصفهان و استان‌های همجوار شده تا به تبع آن فضا را بر سوداگران مرگ تنگ شود.

محمدی متذکر شد: تلاش شده است تا با خرده فروشان در سطح جامعه مبارزه شود به طوریکه سال گذشته یک و نیم تن مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده است که در مدت مشابه سال جاری به ۲ تن رسیده است و این به منزله این است که پلیس از بیشترین ظرفیت خود استفاده کرده است.

او بیان داشت: با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در مبادی ورودی و خروجی، فرودگاه، راه‌آهن، مرز‌های مشترک و پایانه‌ها با قاچاقچیان مبارزه شده است.

اوگفت: در ۱۵ روز گذشته شاهد موفقیت پلیس مواد مخدر بودیم به طوریکه کشفیات مهمی با هماهنگی سایر استان‌ها انجام گرفت که از قبیل کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف مرفین، شیشه، حشیش هستند.

او ادامه داد: اخیرا ۷۵ کیلوگرم مرفین از خودروی سمند در منطقه چاراویماق کشف شد.

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی توضیح داد: پلیس استان با تمام توان و انرژی مقابله و مبارزه همه جانبه با استفاده از ظرفیت‌ها کارش را ادامه می‌دهد و قطع به یقین موفق‌تر خواهد شد و قطعا پلیس به سوداگران مرگ هیچ روزنه‌ای نخواهد گذاشت.

محمدی ابراز داشت: امید است مردم متدین در این موضوع مواد مخدر دست پلیس را بگیرد تا با هم‌افزایی و همپوشانی این موضوع را مدیریت کنیم تا سوداگران هیچ جراتی برای تحرک اضافی نداشته باشند.

او گفت: در خصوص مقابله با معتادین متجاهر با اینکه کرونا تاثیرگذار بود، ولی با همکاری این فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا ظواهر شهری پاکسازی شود.

او گفت: ظرفیت رسانه یک ظرفیت بزرگی است که می‌تواند بازوی پلیس در مبارزه با هر تخلف باشد.

جانشین انتظامی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره بر اینکه ۶ نفر قاچاقچی و ۱۱۷ نفر توزیع‌کننده خرد در طی ۱۵ روز گدشته دستگیر شدند، افزود: در طی ۵ ماه گذشته نیز ۷۳ نفر قاچاقچی و ۲هزار و ۱۸۰ توزیع کننده دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده‌اند.

محمدی به اجرای ۶۸۲ طرح در رابطه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان تلاش می‌کنند تا به هر شکلی کشف را بر پلیس سخت‌تر کنند به طوریکه اخیرا جاسازی مواد در هندوانه داشتیم که معادل ۸۰ کیلو مواد مخدر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار