امکان ویرایش پست‌ ها برای توئیتر عرضه نمی‌ شود

مدیر عامل توئیتر اظهار داشت که هیچ وقت قابلیت ویرایش پست‌های توئیتر فعال نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربرانی که امیدوار بودند امکان ویرایش پست‌های توئیتر بدون نیاز به حذف کردن آن‌ها فراهم شود به تازگی با خبر بدی از سوی شرکت مذکور مواجه شده‌اند. مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر اخیرا طی یک توئیت رسمی اعلام کرده‌اند که قابلیت ویرایش پست‌های ارسال شده مورد تایید قرار نگرفت  و قرار نیست به برنامه راه پیدا کند.

این شرکت ابتدا در ماه جولای خبر احتمال عرضه بروزرسانی برای فراهم‌سازی گزینه "ویرایش" را به کاربران خود داد. این خبر با بازخورد بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد که حدود ۲.۸ میلیون لایک را به خود اختصاص داد و هفتصد هزار نفر نیز آن را بازنشر کردند.

با وجود آن که بسیاری از کاربران توئیتر طی مدت زمان اخیر بار‌ها درخواست فعال‌سازی چنین قابلیتی را به این شبکه اجتماعی ارسال کرده‌اند، اما جک دورسی، مدیر عامل شرکت توئیتر اعلام کرد که پلتفرم مورد نظر احتمالا به هیچ وجه از چنین قابلیتی رونمایی نخواهد کرد.

ویرایش پست‌های توئیتر


بیشتر بخوانید


علت عدم فعال‌سازی قابلیت ویرایش پست‌ها در توئیتر

بر اساس توضیحات مدیر عامل توئیتر، ایجاد قابلیت ویرایش توئیت‌ها به افراد اجازه می‌دهد که به راحتی اطلاعات غلط را منتشر کنند و افراد بیشتری آن‌ها را بخوانند. این شرکت طی زمان اخیر تلاش بسیاری برای مبارزه با انتشار اطلاعات دروغین در رابطه با ویروس کرونا کرده است و سعی دارد تا جایی که ممکن است امکان گسترش اطلاعات غلط در پلتفرم خود را بگیرد. از آن جایی که تصمیم توئیتر برای جلوگیری از این اتفاق جدی است، انتظار می‌رود که قابلیت ویرایش توئیت‌ها هیچ وقت معرفی نشود.

از آن جایی که کاربران توئیتر به بازنشر کردن پست‌های یکدیگر عادت دارند امکان ویرایش توئیت‌ها می‌تواند به افراد سودجو این امکان را بدهد که پس از دیده شدن پست‌هایشان اطلاعات آن را تغییر دهند تا کاربران اطلاعات اشتباهی را دریافت کنند. جک دورسی معتقد است چنین رفتاری برای پلتفرم توئیتر یک خط قرمز است و ترجیح می‌دهد به هیچ وجه احتمال وقوع چنین اتفاقاتی را ندهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار