۳۰ تور گردشگری مجازی در آذربایجان‌شرقی تولید شد

 مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد ۳۰ تور مجازی ۳۶۰ درجه‌ای از جاذبه‌های گردشگری استان تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در راستای توسعه گردشگری دیجیتال در شراط ویژه کرونایی و نیز معرفی گسترده جاذبه‌های گردشگری استان، اقدام به تولید ۳۰ تور مجازی از اماکن تاریخی، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی کرده است.

او افزود: مجموعه تور‌های مجازی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی به معرفی مجزای روستا‌های هدف گردشگری، مساجد، خانه‌های تاریخی، گنبد‌های تاریخی شاخص، موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی به صورت ۳۶۰ درجه‌ای و دو زبانه با امکان پخش در تمام فرمت‌های نرم‌افزاری می‌پردازد.

حمزه زاده گفت: این تعداد تور مجازی از جاذبه‌های گردشگری استان در سایت رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی بارگذاری خواهد شد تا علاقمندان بتوانند برای مشاهده و دریافت ویدئو‌های مذکور به آدرس www.eachto.ir مراجعه کنند.

آذربایجان شرقی با داشتن افزون بر یک هزار و ۸۰۰ اثر و ابنیه تاریخی و نیز برخورداری از طبیعت منحصر به فرد یکی از ۵ استان اول ایران در حوزه گردشگری به شمارمی رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.