اختصاص اعتبار لازم برای سرانه بهداشتی مدارس

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: چهار میلیارد ریال به عنوان سرانه بهداشتی به مدارس آبادان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب‌الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان روز شنبه  در مراسم نمادین بازگشایی واحدهای آموزشی در مدرسه عاطفه آبادان گفت: چهار میلیارد ریال اعتبار برای خرید وسایل بهداشتی، ضدعفونی کننده، آب‌ژاول، ماسک و دستگاه‌های ضدعفونی اختصاص یافته است.

او به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همراه با فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود : در برگزاری کلاس‌های درس در مدارس تابع نظر ستادملی مبارزه با کرونا هستیم.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تعداد دانش آموزان آبادان در سال تحصیلی جدید را در حدود شصت هزار دانش آموز اعلام کرد و گفت: از این تعداد پنج هزار دانش‌آموز کلاس اولی برای اولین بار سر کلاس درس حاضر شدند.

رمضانی از آماده‌سازی دویست و هشتاد و دو  واحد آموزشی سال در قالب پروژه مهر در سال تحصیلی جدید در آبادان خبر داد و بیان داشت : با تمهیدات اتخاد شده همه دانش‌آموزان آبادان به برنامه شاد آموزش و پرورش دسترسی دارند و اگر دانش‌آموزی به هر دلیل امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته باشد بسته‌های آموزشی ویژه‌ای از سوی مدارس برای آنها در نظر گرفته شده تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

او افزود:درصدد تامین مقداری تجهیزات و امکانات از سازمان منطقه آزاد اروند برای تجهیز مدارس آبادان هستیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.