پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر یوسف رهبری

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی شهادت دکتر یوسف رهبری، از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه را در خط مقدم مبارزه با کرونا تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی  به این شرح است:

خبر شهادت دکتر یوسف رهبری  متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، که در میدان مبارزه با بیماری کرونا و دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست داد، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

ایشان که در دوران هشت سال دفاع مقدس، در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، مخلصانه حضور یافته بود، در راه خدمت بی‌منت به مردم و پاسداری از سلامت هموطنان نیز با ایثار و اخلاص حاضر شد و سرانجام در این راه مقدس، به قافله عظیم شهدا پیوست.

بی‌تردید یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر این پزشک ایثارگر که در کنار همکاران خود شبانه‌روز برای نجات جان بیماران مبتلا به کرونا تلاش کرد، همواره در یاد‌ها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم دکتر رهبری بویژه همسر و فرزندان ایشان، فقدان این پزشک دلسوز را به جامعه پزشکی و پرستاری استان آذربایجان شرقی و شهرستان مراغه تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار