فراخوان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «جامعه نگار» فارس

فراخوان اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «جامعه نگار» استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به منظور ارتقا و اعتلای سطح کیفی نویسندگان بومی، اولین جشنواره ملی مجازی نمایشنامه نویسی همزمان با سال جهش تولید به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

موضوع اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «جامعه نگار» نگاه ویژه به مسائل اجتماعی و رویکرد آموزشی است.

در اهداف جشنواره تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت مناسب با محوریت مسائل و موضوعات اجتماعی با رویکرد آموزشی برای همه رده‌های سنی، شناسایی، پرورش و معرفی استعداد‌های جوان و تازه، ارتقا و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی تخصصی و موضوعی، پیوند تئاتر با مسائل و موضوعات اجتماعی و تشویق و حمایت از نمایشنامه نویسان برای تولید آثار فاخر به منظور توسعه ادبیات نمایشی در حوزه اجتماعی قرار دارد.

بر این اساس، شرکت برای عموم آزاد است و نمایشنامه باید با محوریت مسائل و موضوعات اجتماعی و با رویکرد اجتماعی نگارش شده باشد؛ آثار تألیفی برای همه رده‌های سنی (کودک و نوجوان، بزرگسال) در جشنواره پذیرفته می‌شود.

هنرمندان می‌توانند آثارشان را به نشانی ejtheater@gmail.com و یا در قالب پی دی اف با ذکر مشخصات نویسنده به شماره واتساپ ۰۹۱۷۴۸۶۴۶۶۵ ارسال کنند.

مهلت ارسال لوح فشرده آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «جامعه نگار» تا ۳۰ مهرماه و اعلام نتایج آثار پذیرفته شده ۴ آذرماه ۹۹ و زمان برگزاری اختتامیه ۱۶ آذرماه ۹۹ است.

جوایز این جشنواره به ترتیب نفر اول لوح سپاس، تندیس، چاپ اثر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم: لوح سپاس، تندیس، چاپ اثر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم: لوح سپاس، تندیس، چاپ اثر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر چهارم تا دهم: لوح سپاس، تندیس، چاپ اثر است.

تمامی آثار ارسالی به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «جامعه نگار» توسط داوران حرفه‌ای و ملی ارزیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.