کشته شدن مهاجمی با سلاح سرد به دست پلیس آمریکا

پلیس آمریکا یک مهاجم با سلاح سرد را در شهر شیکاگو به ضرب گلوله از پای درآورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، پلیس شهر شیکاگو - واقع در ایالت ایلینوی آمریکا - مردی را که به سلاح سرد مجهز بود به ضرب گلوله از پای در آورد.

بر این اساس، این فرد در حالی که چاقو به دست داشت یک نفر را مورد حمله قرار داده بود. پلیس شیکاگو این فرد تحتِ تعقیب را که به سمت ماموران حمله ور شده بود صبح روز شنبه هدف اصابت گلوله قرار داد.

در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر چاقو خوردن یکی از افراد در ویتوم پارک، ماموران خود را به صحنه رساندند. وقتی پلیس به صحنه رسید، فردی را مشاهده کرد که چاقویی بزرگ در دست دارد و به یک نفر حمله کرده است. پلیس از مهاجم خواست تا سلاح سرد را روی زمین بگذارد، اما وی خودداری کرد.

«برایان مک درموت» از اداره پلیس شیکاگو گفت: «آن‌ها از فرد مهاجم خواستند تا چاقو را روی زمین بگذارد. وی از این کار امتناع کرد. یکی از ماموران اقدام به شلیک تفنگ برقی بی حس کننده کرد. فرد مهاجم تلاش کرد تا دارت‌های بی حس کننده را از بدنش بیرون بکشد. وی در ادامه ناگهان به سمت مامور پلیس حمله ور شد».

بنابر اعلام پلیس، پس از حمله فرد مهاجم، ماموران پلیس چندین بار به سمت وی تیراندازی کردند که باعث کشته شدن او شد. هیچ یک از ماموران در این صحنه زخمی نشدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار