۳ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند آذربایجان‌شرقی توزیع شد

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: این ستاد با همکاری دیگر نهاد‌های فرهنگی و خیریه ۳ هزار بسته غذایی را بین خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت استان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، هادی نیا مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی گفت: ۳ هزار بسته غذایی به همت خیرین استانی، برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه قم تهیه شده است.

او گفت: کانون فرهنگی هنری شهید نهادی، مرکز نیکوکاری المهدی (عج) و هیات امنای مسجد امام رضا (ع) تبریز نیز در شناسایی، تهیه و توزیع این بسته‌های چندمنظوره مشارکت داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که همزمان با دهه اول محرم ۲ هزار پرس غذای گرم نیز در این استان توزیع شده است، گفت: در روز‌های آینده کار توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی به همراه ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار (ویژه دانش آموزان ایتام) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

هادی نیا، ارزش ریالی هر یک از بسته‌های اهدایی را بیش از یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تمامی بسته‌ها بین خانواده‌هایی توزیع می‌شود که طی مراحل مختلف شناسایی و نیازمندی آنان محرز شده است و بخشی از بسته‌ها نیز در شهر‌های مختلف استان و بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

او با اشاره به این‌که حفظ کرامت انسانی افراد همواره مورد تاکید نهاد‌های فرهنگی است، افزود: تمامی بسته‌های تهیه شده بدون آرم و لوگو سازمانی و با رعایت تمامی جوانب به صورت شبانه و ناشناس توزیع می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار