«ملانادر» و «دفاعیات کرونا در دادگاه بین الملل» منتشر شدند

کتاب‌های «ملانادر» اثر فرشید شجاعی، «گره‌های داستانی مو‌های تو» اثر اویس بهشتی و «تپه‌های عاشقی» اثر اعظم ادریسی در انتشارات ایجاز منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات ایجاز از نشر‌هایی است که به انتشار کتاب‌هایی در حوزه ادبیات اعم از مجموعه شعر، داستان، رمان و ترجمه می‌پردازد. در اینجا به کتاب‌هایی اشاره می‌کنیم که نشر ایجاز به تازگی منتشر کرده است:


بیشتر بخوانید:


کتاب «ملانادر» اثر فرشید شجاعی مجموعه داستان کوتاهی است که در انتشارات ایجاز منتشر شده است. از جمله مجموعه داستان‌های دیگری که در این انتشاراتی منتشر شده، می‌توان به مجموعه‌ «گره‌های داستانی مو‌های تو» اثر اویس بهشتی، «تپه‌های عاشقی» اثر اعظم ادریسی و «ماه پشت ابر ماند» اثر منیر عزتی اشاره کرد.

از رمان‌های منتشر شده در این انتشاراتی هم می‌توان به رمان‌های «دلم برای خانه تنگ است» اثر کتایون شیرکوهی، «سالی که تحویل نشد» سانای آذری نسب، «دفاعیات کرونا در دادگاه بین الملل» پرویز بیگی، «نارتقال» محمد عسگری، «نبض زندگی» سحر کیانی، «قمار بی غروب» کوروش پیمانی، «پیکرتراش» اسما بیرانوند، «مسافر شبانه و بازیگری که اجاره شد» حسین ساعدی و «زمین ۲۰۹۹» پیمان سلیمانی اشاره کرد.

کتاب انگیزشی و روان شناسی با عنوان «همه عالم یقین است و بس» اثر الهام سفلایی در نشر ایجاز منتشر و در بازار نشر عرضه شد. ترجمه شعر بحرین با عنوان «بر فرض زیستن» اثر نسترن خزائی، داستان کوتاه استامبولی با عنوان «جمیله» اثر اورهال کمال با ترجمه صنم نافع و رمان‌های بلند «مریض» اثر شهاب شاه عالمی و «پیکرتراش» اثر اسما بیرانوند کتاب‌های دیگری هستند که در انتشارات ایجاز چاپ و به بازار عرضه شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار