هشترود در وضعیت قرمز کرونایی است

 فرماندار هشترود گفت: متاسفانه وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به کرونا همچنان قرمز بوده و موارد بستری و ابتلا افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک به عنوان بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: ۵۰ درصد مشاغل و صنوف در این شهرستان از ماسک استفاده می‌کنند.

او با بیان اینکه از بستری شدگان کرونا در شهرستان ۵۶ درصد شهری و مابقی روستایی هستند، افزود:‍ ویروس کرونا به این زودی رفتنی نیست و باید همزبستی با آن را یاد بگیریم.

امینیان گفت: مسافرت‌های بی رویه اخیر به شهرستان هشترود همراه با برخی تجمعات غیرضروری و عدم رعایت ضوابط بهداشتی در برخی از مراکز باعث افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان شده است.

او افزود: افرادی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده و توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی نمی‌کنند، حقوق دیگران را زیر پا گذاشته و اقدام آنان تهدید علیه سلامت و امنیت عمومی جامعه است و باید با آنان برخورد قانونی و لازم صورت گیرد و به مراجع قضایی معرفی شوند.

فرماندار هشترود با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: چنانچه ضوابط سرسختانه در مدارس شهرستان اعمال نشود قطعاً تعداد مبتلایان به کرونا در بین دانش آموزان بیشتر خواهد شد.

امینیان گفت: اگر کارمندان و مدیران ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد جدی با آنان خواهد شد و تا انفصال از خدمت هم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.