برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۵ هزار رزمنده از این استان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد که تفکیک شهرستانی این آمار مشخص است و متناسب با آن همایش‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

سرهنگ آسمند افزود: بازه زمانی اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس از سوم خرداد تا پایان سال است و تعدادی از ستاد‌های شهرستانی و ستاد‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی نیز تشکیل شدند، اما در برخی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هنوز این ستاد‌ها تشکیل نشده که لازم است هر چه زودتر اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

او بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در روز ۳۱ شهریور رژه نیرو‌های مسلح برگزار نمی‌شود، اما برنامه‌های مهم و ویژه‌ای برای این روز پیش‌بینی شده است.

او با تاکید بر اینکه در برگزاری این همایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: لازم است نهادها، دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط برای برگزاری همایش‌هایی در شأن پیشکسوتان دفاع مقدس همکاری لازم را انجام دهند.
 
گفتنی است نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس امسال است و طبق دستورالعمل اجرایی، این نمایشگاه باید در روز نخست هفته دفاع مقدس در مراکز استان‌ها افتتاح شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.