تلاش بسیج سازندگی برای آبرسانی به غیزانیه

مسئول بسیج سازندگی استان خوزستان گفت: فاز سوم آبرسانی روستا‌های غیزانیه با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء به طول ۳۰ کیلومتر امروز افتتاح می‌شود.

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: گروه‌های جهادی در زمینه حل مشکل بی‌آبی در روستا‌های غیزانیه اهواز ورود کردند و جلسه‌ای در حوزه بسیج بخش غیزانیه با حضور سردار شاهوار پور برگزار و تقسیم کار انجام شد.

او بیان داشت:با کمک اورگان‌های مختلف شرکت نفت، فولاد خوزستان، بنیاد برکت، مارون، کارون و ... برنامه ریزی برای حل مشکل آبرسانی به غیزانیه انجام شد و ۲ راهکار یکی انتقال آب با تانکر‌های سیار و دوم مطالعه فاز اول انتقال آب از شیبان به صفیره بود که انجام شد.

سرهنگ زبیدی اقدامات مختلفی در زمینه آبرسانی به روستا‌های غیزانیه با کمک بسیج سازندگی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و آبفای خوزستان اشاره کرد و طبق این برنامه‌ریزی در شبکه‌های داخلی روستا‌ها اعتباراتی از مرکز پیگیری و مصوب شده و برنامه‌های آن در حال انجام است.


بیشتر بخوانید

مسئول بسیج سازندگی استان خوزستان بیان کرد: گروه‌های جهادی ما در زمینه آبرسانی سیار از ابتدای این مشکلی ورود پیدا کرده است و مقرر شده این کار برای روستا‌های فاقد خط انتقال و شبکه آبرسانی نیز انجام شود و فاز دوم با کمک آبفای استان انجام شد و فاز سوم نیز با کمک قرارگاه خاتم الانبیاء به طول ۳۰ کیلومتر امروز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار