ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند خلاقیت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نیازمند خلاقیت و نوآوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در دیدار با جمعی از فرزندان شهدا ضمن تاکید بر اینکه هم اکنون جامعه نیازمند فرهنگ ایثار برای توسعه همه جانبه است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ جایگاه ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند تدوین برنامه‌ها همراه با خلاقیت و نوآوری است.

او اظهار داشت: باید توجه داشت حفظ و استمرار فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه جریان ساز شده و اهداف بالای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا را حفظ کند.

او ادامه داد: شرایط حساس کنونی کشور و تبلیغات سو نظام استکبار علیه ایران اسلامی و تهاجم فرهنگی علیه آرمان‌های نظام، لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در ارکان مختلف جامعه را اجتناب ناپذیر کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی توانایی‌های فرزندان شهدا را موجب برکت و تداوم راه پدران معظم آن‌ها و خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران برشمرد و گفت: استمرار فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌تواند در جامعه جریان ساز شده و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در حوزه‌های فرهنگی شود.

پورحسن اضافه کرد: مدیریت جهادی و پیگیری مداوم امور توسط فرزندان شهدا که خود در پست‌های مدیریتی در حال انجام فعالیت هستند، بازوی توانمند بنیاد برای تکریم جامعه ایثارگری است و باید به آن ارج نهاد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار