متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن طبق پیامک‌هایی که به آن‌ها ارسال می‌شود عمل کنند

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرعه‌کشی تعیین واحد طرح اقدام ملی مسکن برای ۳۵۰۰ زنجانی انجام شده و متقاضیان باید طبق پیامک‌هایی که به آن‌ها ارسال می‌شود، عمل کنند.

طرح اقدام ملی مسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرعه‌کشی تعیین واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن زنجان در هفته گذشته برگزار و نتایج آن با ارسال پیامک به متقاضیان اعلام می‌شود.

او گفت: در حال حاضر پروژه‌ها تفکیک شده و در نقاط مختلف شهر، زمین‌هایی تعیین و احداث برخی از واحد‌ها آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه ۴۸۰۰ نفر در مرحله اول افتتاح حساب کردند، ادامه داد: ۳۵۰۰ نفر مبالغ را واریز کرده و قرعه‌کشی تعیین واحد‌ها برای کسانی انجام شده که واریزی داشتند.

شاهین فر می‌گوید: قرعه‌کشی مراحل بعد نیز در دستور کار قرار دارد و متقاضیان باید طبق پیامک‌هایی که به آن‌ها ارسال می‌شود، عمل کنند.

او گفت: به افرادی که افتتاح حساب نکرده یا مبلغ مورد نظر را واریز نکردند، فرصتی برای تکمیل مراحل طرح اقدام ملی مسکن اعلام شده و تا تاریخ‌های مشخص شده فرصت دارند که اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت از لیست دریافت مسکن حذف می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی در شش قسط پرداخت خواهد شد که قسط اول آن به مبلغ ۴۰ میلیون تومان هنگام ثبت‌نام از متقاضی اخذ و مابقی در پنج قسط پرداخت دریافت می‌شود.
 
او یاد آور شد :قیمت مسکن طرح اقدام ملی بر اساس معیار روز خواهد بود و سعی می‌کنیم با کمترین قیمت و پرداختی، ساخته شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.