توزیع بسته های لوازم التحریر میان گروه‌های هدف بهزیستی

مدیر کل بهزیستی مازندران از توزیع ۶۱۴ بسته لوازم التحریر میان گروه‌های هدف این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور، گفت: در راستای نهضت ایران همدل و پویش همکلاسی مهربان ۶۱۴ بسته لوازم التحریر به ارزش ۶۹۹ میلیون ریال در میان دانش آموزان خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی استان توزیع شد.

او افزود:پویش" ایران همدل" با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

دکتر گوهردهی با بیان توزیع ۷ هزار و ۳۰۹ بسته مواد بهداشتی به ارزش بیش از ۴۸۲ میلیون ریال در هفته گذشته میان جامعه هدف بهزیستی ،گفت: ۱۵۸۴ بسته کمک معیشتی نیز  به ارزش ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در همین مدت در میان گروه‌های هدف و ساکنین مناطق کم برخوردار توزیع شد.

او با بیان اینکه حدود ۵ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند از بهزیستی مازندران خدمات دریافت میکنند، افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در حوزه توانبخشی و افراد دارای معلولیت و ۲ هزار و ۶۶۶ نفر در حوزه آسیب کودکان کار و خیابانی و بی سرپرست و بدسرپرست نیازمند این امکانات سخت افزاری آموزشی هستند.

دکتر گوهردهی گفت: مشارکت عموم مردم در پویش «ایران همدل» می‌تواند زمینه رفع نیاز‌های دانش آموزان بی بضاعت را فراهم کند.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود: خیرین و نیکوکاران در استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۰۷۵ -۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.